Ik heb even advies nodig voor een leuke autogarage onze zoon wordt bijna 4 en wil graag een autogarage/parkeertoren voor z'n verjaardag! Nu heeft hij er een in de speelgoedwinkel gezien (zat overigens nog in de doos), zo'n hele hoge... Maar dat ding was behoorlijk prijzig! Dus ik ben even op zoek naar betaalbare ideeën iemand goede adviezen, tips, ervaringen welke juist wel of niet? Ik kwam bij het zoeken de "Burago street fire" garage tegen, ziet er leuk uit!!! Maar iemand ervaring hier mee? Is het een beetje degelijk?
Gezellig Frisbie! Ik kwam ook speelgoedgarages van Bosch tegen, zien er ook leuk uit.. Misschien daar iemand bekend mee?
wij hebben nu 2 jaar de houten garage van Woody. Hier kun je ook de treinbaan op aansluiten en houten wegdelen voor auto's. Garage : Houten Garage 90672 Hij is lekker stevig en genoeg om mee te spelen.
Ik was eigenlijk niet speciaal op zoek naar een houten garage, ZL vind al dat plastic er nl veel spectaculairder uitzien maar het grote pluspunt is dat je een houten trein aan kan sluiten en daar speelt hij ook graag mee! Bedankt voor de tip!! Meer tips/adviezen/ervaringen?
Goed om te horen is hij ook stevig? Aangezien er ook nog een van 1,5 jaar rond loopt... (En hij niet heel zachthandig is )
Best wel. Zl werdwerd 2 toen hij m kreeg. Ook nog best lomp dus Zitten vlaggetjes bij die ik er dan niet op zou zetten. Wel gaan de glijbanen soms los maar die zet je er zo weer op. Zout ze ook vast kunnen plakken...
Oh top!! Goed om te weten Nog meer mensen tips/ideeën/ervaringen?? Zijn vast nog wel meer kids die een autogarage hebben
Wij hebben de houten van Plancity. Super ding, met veel uitbreidingsmogelijkheden. Zijn hele kamer ligt regelmatig vol met een wegenstelsel en treinbaan. Hij heeft er ook een van hotwheels, ook leuk, maar hier heeft hij alleen de garage van en speelt er dus veel minder mee. Ik zou dus zoeken waar je ook van alles bij kan voegen, speelt veel leuker. (hier tenminste wel)