Oh ik heb sinds vandaag zo een pijn elke keer! Na de lunch rondstreeks 14.00uur begon het, alsof hij zijn benen uit mijn buikwand probeert te steken gepaard met heftige krampen. De bewegingen doen zo zeer dat ik echt opspring en ik heb niet snel pijn dus het is heftig. Ik werd er misselijk bij en kreeg meteen hoofdpijn. Vanmiddag was het twee uur lang elke 10 a 15 minuten en toen zakte het weg. Wel had ik de hele dag een keiharde buik die niet meer wegging. Nu een uur geleden is het weer begonnen en is het elke 10 minuten weer krampen en ledematen die Door de buikwand lijken te willen breken! Ook komen de hoofdpijn en de misselijkheid meteen weer opzetten, nu heb ik als toevoeging ook steken in mijn heupen en onderrug Is dit normaal? Wat moet ik hiermee doen?
Aan je termijn te zien zou ik gewoon je vk of gyn bellen. Als jij regelmaat merkt en voelt je beroerd moet je niet twijfelen!
Ja het punt is dat ik er morgen heenmoet dus dan ben ik bang dat ik voor niks twee keer ga, stom, ik weet het maar vind het zo lastig vanwege het er toch morgen naartoe moeten :s
Het klinkt alsof je bevalling is begonnen. Misschien is het niets, maar beter 1x te vaak als te weinig gebeld. Bellen hoor!
je hoeft er ook niet gelijk heen, gewoon even bellen en overleggen. je niet schuldig voelen, is lastig, ik weet het, maar dit is hun werk.
Ik kom net onder de douche vandaan en hij is gelukkig weer rustig geworden nu. Ik hoop dat dit zo blijft want nog eens voor de 36 weken bevallen lag niet echt in mijn geboorteplan Zodra het weer begint bel ik het ziekenhuis! Ik houd jullie op de hoogte
Heb ik ook gehad bij de tweede, ook rond 36 wk. ik ben toen wel naar het zh gegaan (stond onder strenge controle), waren voorweeen..mocht na een nachtje weer naar huis. Kreeg het weer rond 38wk en toen hebben ze besloten om ons meisje te halen, ik was er klaar mee, moest om de dag voor controle komen (PE). Kunnen dus voorweeen zijn, heb ik bij de eerste nooit gehad. Dacht toen ook echt dat het zou beginnen..
Nou na een onrustige nacht heb ik het uit weten te stellen tot ik naartoe ga vandaag, om tien uur moet ik er zijn dus dat is te doen. Ik sta ook onder strenge controle in het ziekenhuis maar hoef gelukkig niet om de dag, heb al het gevoel dat ik er meer ben dan ergens anders Ik ga vandaag even aangeven dat het zo rommelt. Mocht het nog eens gebeuren, de volgende keer alleen graag overdag ivm mijn andere zoontje, last minute oppas zonder paniek te zaaien is wat lastig momenteel aangezien mijn andere zoon op 35 weken geboren is dus elke krampje doet de alarmbellen afgaan hier