ben het zo zat!

Discussie in 'De bevalling' gestart door iekieb0e, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iekieb0e

iekieb0e Lid

1 jul 2008
    28
    0
    0
    heyhey..kheb even een zeurmomentje nodig!:D

ik ben het zo zat..moet nog 5 daagjes (of 19) en zit er helemaal doorheen..alles doet pijn heb al weken last van hardebuiken/voorweeen..kan geeneens even lekker in dorp lopen want na 5 minuten heb ik het gevoel dat me benen en buik uitelkaar barsten..kwil zo graag dat ze nu komt..we zijn het w88 echt zat..we willen ons meisje nu gewoon vasthouden..hebben al aantal dingen geprobeerd om het op gang te helpen...maar blijkbaar vind ze het nog lekker warm bij mama in dr buik..daarbij wil ik het nu te graag..mijn vader heeft toevallig deze week vrijgekregen..dus als ze nu geboren word kan hij gelijkkomen..hij is vrachtwagen chauffeur en als ze na deze week komt is het maar afwachten hoelang het duurt voordat opa de kleine kan bewonderen..en papa is ook vrachtwagen chauffeur..en die is het "rondjes om de kerk rijden" nu ook wel zat! kan ik het zelf niet een btje opweg helpen?wonderolie en vrijen heeft nog steeds nix geholpen..en als ik alleen al aan bitterlemon denk ga ik al bijna over me nek..heb nu al een uur hardebuiken die behoorlijk pijnlijk zijn..hoop maar dat ze een hoop voorwerk voor me gedaan hebben..is het iig ergens goed voor geweest die wekenlange pijn..nou..nu maar weer afwachten..hoop niet alte lang meer..mag van mij papa en opa nu beginnen!:D:D

zo..voel me toch wel btje opgelucht nu zeg..hihi

groetjes mij

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Ik was het zonder klachten ook helemaal zat op het eind hoor! Is helemaal normaal. Al had ik er bij mijn eerste zwangerschap geen last van. De tweede kwam uiteindelijk met 40+3....
    Hou nog even vol. Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Huur een paar leuke films, installeer jezelf op de bank als je nog lekker kan zitten, ander mbv een stel grote zachte kussens, koppie thee erbij, of anders een goed boek. Je zal het zelf ook allemaal best weten, tis even doorbijten want je weet, over max. 19 dagen heb je je kleine in je armen! Veel succes!

3. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Ken het gevoel!

Net een verse ananas en fles bitter lemmon gekocht..wie weet. Als de baby er klaar voor is dan is het misschien net het laatste zetje en anders zal ie nog even blijven zitten maar ja we zien wel.

Ik heb nagenoeg geen klachten meer nu de baby volledig is ingedaald ( was vorige week nog niet, gelukkig nu wel bleek vandaag met de controle) Ik hoef nu gelukkig niet meer plat te gaan liggen als de vliezen breken.

Mijn geduld is zooo op, ben te benieuwd! Tot week 37 ging het supersnel en nu kruipen de dagen voorbij.. :(

Deel Deze Pagina