doorkomende tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kemjansen, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Onze zoon is bijna 6 maanden en het tandendrama is aangebroken. Zijn onderste 2 tandjes komen denk nagenoeg tegelijk door. Hij heeft hier erg veel last van. Is huilerig, slaapt slecht, zowel overdag als in de nacht, heeft wat verhoging, drinkt erg slecht en spuugt weer meer. Is dit laatste bij iemand bekend. Het weer meer gaan spugen?

Heeft iemand nog tips?
    Ik gebruik al een bijtring en genigigel. Heb geen idee dat het wel helpt.

Gr Karin

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    de eerste tandjes zijn het pijnlijkst. ze kwamen hier ook tegelijk door. ik heb ook gengigel en vind het geweldig spul. ik legde ook een speentje in de diepvries en voor de nacht gaf ik paracetamol, als hij veel last had. hier duurde het ruim een week voor de eerste doorwas en toen nog ongeveer een week voor de tweede.

ze kunnen er zeker meer van gaan spugen, het zelfde met dunne luiers. alles ligt toch eventjes overhoop.

3. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Hoi,
    Als er een wit puntje is ontstaan, hoe lang duurt het nog voordat de tand helemaal doorkomt? als ik voel dan komt er en scherp puntje uit zijn tandvlees. Hij heeft er veel last van. Duurt het nu nog lang?

gr karin

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    nee dan issie al zo goed als door

5. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Hoi Karin,

Ik gebruik altijd Dentinox als er bij Koen weer een tandje of kiesje doorkomt.

Werkt erg goed!

Groetjes,

Kim

6. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    kemjansen: mijn zoontje heeft verborgen reflux en nu dus ook last van tanden en jaaaa het spurgen is inderdaad erger, maakte me al zorgen maar heb me laten zeggen dat dit waarschijnlijk door zn tanden komt, zit ook hele tijd aan zn oor te trekken en te krabben maar volgens ha geen oorontsteking!

Deel Deze Pagina