Zijn hier nog 'langvoedsters' die pas laat hun eerste menstruatie kregen? Zoonlief is bijna 20m, mijn laatste cyclus was die toen ik zwanger werd. Na de kraamvloed heb ik geen bloedverlies meer gehad. Nu verlies ik sinds 1,5wk minimaal bloed, te weinig om menstruatie te noemen (ik kom toe met inlegkruisjes) maar ik verlies wel elke dag. Is dat normaal dat dit zo lang duurt? Ik gok dat dit geen ongesteldheid is gezien het zo weinig is en ik geen kramp heb. Iemand ervaring?
Bij mij kwam cyclus wel eerder terug, maar het was in het begin een rommeltje hoor ... Veel/weinig bloedverlies, veel/weinig dagen, bloedverlies tussentijds, onregelmatige cyclus (3-8 wkn tussen menstruaties), you name it ... Het duurde bij mij zeker 9 maanden voordat het een beetje 'normaal, regelmatig' was... Daarna nog een tijdje BV gegeven met een regelmatige, voorspelbare cyclus die ook niet meer veranderde toen ik stopte met BV.
Bedankt voor je reactie! Het wordt afwachten dus.. Vandaag had ik geen bloedverlies dus ben benieuwd wat er nog volgt. Bij de oudste was ik vrij snel weer regelmatig geloof ik, alleen gaf ik toen maar 9m bv en werd ik voor het eerst ongesteld na 7,5m al, veel vroeger dus.
Mijn zoontje was bijna 2 toen ik weer ongesteld werd. Wel had ik de maanden ervoor af en toe wat buikpijn waarvan ik dacht... zal het doorzetten? Toen ik uiteindelijk weer ongesteld werd was het direct weer redelijk regelmatig. Soms een dag eerder of een dag later maar wel weer regelmatig. Ik merkte wel een dip in mijn bv als ik ongesteld was! Toen ik zwanger werd van nr 2 is het eigenlijk direct helemaal opgedroogd.. Hij vraagt er nog regelmatig om maar het is echt op. Ik heb toch ruim 2.5j kunnen voeden gelukkig! Ik had trouwens een koperspiraal, heb die laten plaatsen toen mijn zoontje 3 a 4 mnd was.
Heb ook al eens krampen en steekjes gehad dat ik dacht dat het zou komen, in juni of zo al. Maar toen niks. Nu 2wk bloedverlies gehad en sinds gisteren niet meer dus ben benieuwd of het nu wegblijft of niet.. Ik neem geen anticonceptie, als mijn lichaam klaar is voor een nieuwe zwangerschap dan is dat heel welkom aan mijn melk merk ik nog niet echt wat. Ik hou het nog in de gaten wat er komt, misschien binnenkort toch eisprong of zo?