19 april uitgerekend, maar nog geen tekenen dat bevalling begint, wie nog meer??

Discussie in 'De bevalling' gestart door sim1612, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik zou met 38 weken ingeleid worden vanwege BI
    maar doordat ik een week eerder weer bloedverlies had besloten ze dus een week eerder in te leiden
    dus ze doen het wel met ernstige BI

2. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Had k ook niet. Bij 40+4 werd ik ingeleid omdat er geen vruchtwater meer was en ook niet meer aan werd gemaakt!

Succes met de laatste loodjes :D

3. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Goedenmorgen dames!

Iedereen een rustige nacht gehad? Geen bevallingen geweest ergens bij jullie ;) ?
    Hier in elk geval niet!

@eylem....je bevalt vast wel eerder joh! Kan me voorstellen dat 4 mei een "gevoelige" dag is.....En succes vandaag bij de VK.

PS ananas eten heb ik ook geprobeerd......en pittig eten en bitter lemon of tonic drinken....:D en zie hier het resultaat.....nog niets...

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Goodmorning,

Doe gewoon lekker mee hier terwijl ik officieel nog helemaal niet overtijd ben (-;
    Helemaal niks hiero. Geen signs, geen gerommel, niks nakkes nada...

Maar goed you never know...Nieuwe dag nieuwe kansen!

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Hier redelijk lekker geslapen..geen baby in aantocht hihi.
    Ik heb ook idd nog maar 1 broek die ik aankan.. snel ff wassen en dan maar ff een dagje in mn joggingbroek, tis niet anders. Ik vertik het ook om voor die paar weken nog een andere broek te kopen.

Ik word, als ie niet zelf komt, ingeleid met 41+4. Op eigen verzoek, omdat de placenta van mijn zoontje met 42 weken zo slecht was, dat ie niet nog een dag langer had moeten zitten. En ik wil het risico niet nemen dat dat bij deze ook zo is..

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Good morning ladies...

Nope ook hier niets. Ben net weer naar de vk geweest voor controle, ja alles gaat prima.....

Ik word nu, mocht er voor die tijd niets gebeuren, op 1 mei gestript. Zou eigenlijk op 30 april zijn maar goed op Koninginnedag bevallen is ook niet het meest praktische, zeker omdat wij in het centrum wonen. Duurt echt nog superlang voor mijn gevoel en ik hoop toch echt dat het ruim voor die tijd zelf gaat beginnen.

Verder een rustige nacht gehad. Meisje is de laatste dagen superbeweeglijk en volgens de vk duidt dat erop dat ze zich prima voelt in mijn buik dus wat dat betreft geen hoop dat het nu snel gaat beginnen....;) de ananas heeft dus ook niet geholpen, haha.

pfffff ik weet niet wat ik heb het zullen de hormonen wel zijn hoop ik maar op het moment zie ik het echt even niet meer zitten! Voel me zo verwend als ik dat zeg maar ik heb er echt genoeg van :(

7. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Hier nog een lotgenoot. Ik ben vandaag uitgerekend, maar nog geen enkel teken van de kleine. Geen krampen, geen extra harde buiken, geen slijmprop, niets. Ik heb gelukkig ook weinig 'normale' zwangerschapsklachten, dus ik houd het nog wel even uit.
    Mijn verloskundige gaf aan dat als ik volgende week nog niet bevallen ben, we gaan kijken hoe we verder gaan. Op zich zou ik het niet erg vinden als ze gaan inleiden, maar ik heb eigenlijk wel de voorkeur voor een natuurlijke start.

Ben alleen een beetje bang dat de kleine zich op de 26e meldt, dat is de sterfdag van mijn schoonmoeder (16 jr geleden). Mijn vriend zou het niet erg vinden zei hij, hij zou het wel bijzonder vinden. Maar ik weet heel zeker dat mijn schoonvader dat echt niet trekt. En ik wil het zelf ook liever niet. Ik heb mijn schoonmoeder helaas nooit gekend, maar het blijft toch een beetje een beladen datum.

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Jola,

Jeetje ja kan zowel een mooie als een pijnlijke betekenis zijn...
    Hoop voor je dat hij/zij eerder komt dan...Spannend...

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja dat klinkt bekend Jola. Heb je het er met je vk over gehad? Ik heb wel aangegeven dat ik echt liever niet op 4 mei wil bevallen en dat begreep ze heel goed. Maar ja, ze gaan me nu 'alleen' strippen op 1 mei, het is natuurlijk echt niet gezegd dat het dan doorzet (vk zei 70% kans dat de bevalling dan begint). Lastig allemaal!

10. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb al voor mezelf besloten mocht het zover komen wil ik echt niet strippen..wacht dan wel tot de datum van inleiden...

11. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Er komen steeds meer "lotgenoten" erbij! :D
    Ben gelukkig dus niet de enige die met smart wacht!
    Zag gister op tv dat Katja Schuurman ook over tijd loopt.....waarom zou ze het beter hebben als ons!;)

jola....ik ben ook nog helemaal niets verloren, geen druppeltje vruchtwater, geen slijmprop, geen bloed, helemaal niets wat enigzins kan wijzen op een aankomende bevalling. Het enig wat ik verlies is urine ;)

eylem...erg he dat wachten, vooral als je het helemaal gehad hebt. Maar je hebt nog even.....komt vast wel goed voor die tijd!

ann...is strippen erger dan inleiden?

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja las het van Katja (-;

Lijkt me gewoon helemaal niks dat strippen. Dat geduw, gepor en getrek daar beneden en dan nog helemaal geen zekerheid dat het iets doet...Nehhh vind ik het niet waard.

Hier ook niks hoor aan bloed, slijmpropje etc etc...Denk elke keer ff checken wanneer ik ga maar gebeurd niks...Grrr

Is die kleine bij jullie ook rustiger? Voel dr gelukkig wel maar heel rustigjes...

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Hier is het nog net een discotheek van binnen.. dansend van de ene naar de andere kant. :D
    Ze zeggen wel dat het kindje wat rustiger wordt voor de bevalling.. hmmm..wie weet Ann!

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh dus we zijn in goed gezelschap met Katja Schuurman 8)

heb ook gehoord dat strippen niet echt fijn is, maar ik weet zeker dat ik tegen die tijd blij ben met alles wat ze doen. Volgens de vk geeft het 70% kans op start van de bevalling, dus vind ik wel redelijk wat. Maar het hoeft natuurlijk niet. Maar het lijkt mij prettiger dan een inleiding.

Bij mij is de kleine juist de laatste dagen heel druk, vooral 's avonds. Voelt zo fijn met deze termijn want ze hebben zo lekker veel ruimte, not ;) . En volgens de vk betekent het juist dat de kleine nog prima zit daarbinnen, want de energie ze overhouden naast groeien etc gebruiken ze om te bewegen. Dus bij mij zit ze nog heeeel goed, fijn hoor....

En net als de meesten hier verlies ik ook helemaal niets, oh ja, 2 weken geleden en 2 dagen geleden 2 druppels bloed, maar verder niks.....ga ook elke keer vol verwachting naar de wc :D

Succes maar weer meiden, wie weet begint het deze avond bij iemand? aangezien het toch vaak 's avonds of 's nachts begint...

15. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames lees net even in dit topic, wil jullie allemaal heel veel succes en sterkte wensen met jullie bevalling, geniet nog even lekker van het wondertje in jullie buiken

veel liefs trotse moeder

16. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hier beweegt de kleine meid zich ook nog volop! Gisteravond was het echt raak! Ze heeft wel bijna 3 uur aan 1 stuk druk zitten doen.
    Nou, als ze zeggen dat de kindjes voor de bevalling rustiger worden, dan ga ik nog lang niet bevallen ;)

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Dat is hoopgevend voor me want ze is echt rustiger...Hope so!
    Maar wederom vannacht geen spannende activiteiten (hoop je toch elke keer stiekem een beetje op) Slaap eigenlijk beter zo op het einde dan halverwege de zwangerschap LOL.

Vannacht niemand spannende dingen gevoeld??? :D

18. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Nee, niets spannends gevoeld vannacht :x

Hebben jullie enigzins een gevoel wanneer jullie gaan bevallen?

Ik had echt verwacht eerder te bevallen, en iedereen om mij heen ook.....dus niet! Nu heb ik het gevoel dat het vh weekend wel eens raak kon zijn....maar ja...mijn gevoel heeft me vaker in de steek gelaten. We zien wel.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik probeer maar niet meer te denken wanneer ik ga bevallen, want volgens mij werkt dat bij mij alleen maar averechts, zucht....

Nou ik heb gisteren met de beste wil van de wereld een truukje uit de kast getrokken met manlief 8) gevolg, van 0.00 tot 2.00 wakker gelegen van zeurende buik- en rugpijn en van 2.00 tot 3.00 voorweeen om de 8 minuten, en toen was het afgelopen ;). Dus blijkbaar ben of ik of de baby er toch nog niet klaar voor, anders zou het wel doorzetten, toch? want er gebeurde wel iets....Nou ja helaas, het viel te proberen.

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Balen meiden nog niks...Grrr...Ik doe ook geen voorspellingen meer. Denk elke avond jaaa vanavond zou het wel eens kunnen gebeuren.

Nu ook heb ik een beetje druk op mn buik en denk jaaaaa...En straks is het weer net zo makkelijk weg.
    Ik heb bij de April mama's hierop het forum mn datum laten pendelen en zij zei de 22e nou das morgen...Hope so!

Mn moeder zei afgelopen weekend dit weekend denk ik en nu vandaag zei ze...Den aankomend weekend hahahaha (-;

Deel Deze Pagina