Ik ben ook weer rustig de nacht doorgekomen. Onze kleine beweegt er ook nog lustig op los, de hele dag wordt er wel gerommeld daarbinnen. Af en toe lijkt het echt alsof hij zich aan de zijkant een weg naar buiten probeert te duwen. Typische man hè, wil de weg niet vragen Met de VK heb ik het niet gehad over mijn wens om niet op de 26e te bevallen. Vooral omdat het om mijn vriends moeder gaat en hij er geen probleem mee heeft. Onze volgende afspraak met de VK is de middag van de 26e. Dus zelfs als ze me dan stript, is de kans klein dat hij nog voor middernacht geboren wordt. In ieder geval allemaal heel veel sterkte met die laatste loodjes, hoop dat we binnenkort allemaal onze kleintjes in onze armen hebben
welgeteld 1 kramp gehad vannacht En ik 'moet' echt dit weekend bevallen, aangezien er weer een beginnende zwangerschapsvergiftiging aan zit te komen.. Moet maandag voor controle en als de waardes niet verbeterd zijn, word ik overgedragen aan de gyn.. Maar ik moet nog een week tot de uitgerekende datum, dus ik verwacht er niet veel van, het bevallen voor die datum. Ben benieuwd of er verder al iemand bevallen/begonnen is.
Wel een hele nog altijd meer dan hier Owww balen zeg hoop dat hij/zij zich aandiend voor maandag toch net ff iets fijner als het zo kan gaan. Ben ook heel benieuwd...
Goedenmorgen!! Hier ook helemaal niets! Vind het nu echt erg frustrerend worden @mmke....spannend.....hopelijk is alles goed maandag.
Ja kan me er alles bij voorstellen. Ckr na de datum GRRRR... Maar we moeten ZEN blijven in door de neus uit door de mond Ze komen vanzelf...Grrrrrrrrrrrr maar het liefst nu
Hahaha, ja...rustig blijven.....pffff.....adem in....adem uit.... En t klopt, ze komen vanzelf wel een keer.....alleen zo jammer dat t langer duurt dan verwacht!
Good morning Ook hier alles nog rustig wel wat lichte rug- en buikpijn gehad gisteravond in bed maar ben wederom gewoon in slaap gevallen en niks nada noppes. mmeke, wat vervelend dat je tegen een zwangerschapsvergiftiging aanzit! Hopelijk dient de kleine zich vanzelf voor maandag aan, en dat geldt natuurlijk voor iedereen hier (vandaag! vandaag! vandaag! )
Ik loop ook nog steeds rond met mijn bolle buikje, nog steeds geen enkel teken dat de kleine ook maar overweegt om naar buiten te komen. Ik duim met jullie mee: vandaag, vandaag, vandaag!
Hoe bol ís jullie buikje nu eigenlijk? Die van mij zo bol, heb maar even een foto gemaakt, nu het nog kan (alhoewel, misschien kan het nog wel 2 weken arghhhh maar goed): http://lh4.ggpht.com/_5UnzloGMi_A/S9ANQAeb0aI/AAAAAAAACN0/W0se4e5qEBU/s640/S4300005-3.JPG (beetje rare link maar als je erop klikt zie je mijn bescheiden buikje )
Mooie buik hoor! Ook een zgn. meisjesbuik (mooi rond) heb ik ook (-; Rond mijn navel is mn huid helemaal dun geworden en donker zoveel druk staat er inmiddels op...
In een ander forum waar ik ook mee klets, is iemand vanochtend bevallen van een meisje, met 39+1 week. We worden door iedereen ingehaald We kunnen hier anders wel een wedstrijdje houden wie nu t eerst van ons bevalt?!
Mooi hey Sim! Ja op een ander forum waar ik ook schrijf wordt vandaag een meisje ingeleid met 38 weken, zij heeft me dus ook al ingehaald grrr. Een collega van mijn man heeft vandaag voorspeld dat ik morgen tussen 18.00 en 24.00 ga bevallen, nou GRAAG
Hi Eylem, Ik hoop met jou mee! Mooie dag om morgen te bevallen Jij krijgt ook een meisje hè? Ik ook.....en vind het geweldig...een meisje, had ik stiekum ook op gehoopt. Jij dan?
Yep wij krijgen ook een meisje! Ik had zelf eigenlijk geen voorkeur, mijn man had stiekem toch op een jongen gehoopt hihi, en sinds ik zwanger was dacht ik zelf ook dat het een jongetje was. Dus was wel een verrassing met de 20 weken echo! Maar ik vind 't super. Sowieso, als ze maar gezond is toch? Maar het is wel leuker winkelen voor een meisje dat verklaart ook waarom die kledingkast zo vol ligt, haha.
Hahahaha, ja, bij ons puilt de kast ook uit met kleertjes voor die kleine! Geweldig! Wij hadden allebei wel een voorkeur voor een meisje, maar ik dacht ook echt dat t n jongen zou worden! En toen ik hoorde dat t toch een meisje was, was ik dolblij! En natuurlijk is het belangrijkst dat het gezond is! En Katja is ook bevallen hè vandaag.....nu wij nog! Fijne avond!
Zullen we gewoon afspreken dat we morgen collectief bevallen Lijkt me prima vrijdag de 23ste, een hele mooie datum, toch?
Jaaaa ik ben voor hoor! Vandaag vk geweest mn bloeddruk word te hoog maandag willen ze strippen. Helemaal geen zin in! Dus morgen klinkt heel goed!