19 april uitgerekend, maar nog geen tekenen dat bevalling begint, wie nog meer??

Discussie in 'De bevalling' gestart door sim1612, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hahaha, ja, ik zei ook al: die kleine terroriseerd ons nu al! :D

En ik steek mijn vriend ook steeds de gek aan; dat de kleine nu al op hem lijkt, want hij is ook altijd te laat! Dat trekje heeft ze nu al van hem! Komt ook niet op tijd.

Ik heb me ook voorgenomen om dinsdag niet eerder bij gyn weg te gaan dan dat ik een afspraak heb voor inleiden! Desnoods keten ik mijzelf vast in het ziekenhuis! :D
    Heb er zo geen zin meer in!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nope hier ook niks, argh!

Wel vannacht ineens weer een soort van voorweeen, zomaar uit het niets, ik denk HOERA het begint haha maar na een half uur was het weer over. En nu zijn mijn darmen weer over de rooie, maar goed, dat gebeurt de laatste weken wel vaker dus zal ook wel weer niets zeggen....zucht!

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hahaha zie je al liggen bij het acht uur nieuws :D
    "zwangere dame ketend zich vast en claimed "baby eruit NU" hahahaha
    Maar idd kan me de frustratie goed voorstellen!

Eylem: argggh weer niks...Zwaar frustrerend...Grr.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hmmm ja ik moet nu geloof ik toch enigzins terugkomen op wat ik vanochtend schreef....Heb wat bloedverlies (met slijm) en ook al sinds ik opgestaan ben zeurderige buikpijn die af en toe erger wordt. Het rommelt, laat ik het zo omschrijven ;).

Ben nog even aan het twijfelen over of ik de verloskundige al zal bellen maar denk dat ik nog maar even wacht tot het wat duidelijker wordt. Manlief moet nog tot 14.00 uur werken maar die ga ik ook nog even niet bellen. Straks stopt het allemaal weer en heb ik weer paniek voor niks gezaaid haha.

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Heyyyy Eylem,

Klinkt hoopgevend!

6. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Oooooh Eylem, zou het voor jou dan nu toch gaan gebeuren??!!
    Ik ga duimen voor jou!

Laat nog even hier een berichtje achter als het lukt, hoe t er voor staat!

Heel veel succes!!!!

7. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Oeh Eylem, spannend!
    Ik hoop voor je dat dit het is, dat het doorzet!

Succes!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben er nog :) verlies de hele dag al slijm moet een beetje bloed enzo, volgens de vk die ik vanmiddag gebeld heb toch waarschijnlijk de slijmprop. Ze denkt dat de kans groot is dat het doorzet maar ik moet wachten tot ik weeen om de 5 minuten heb. Ze komen nu ongeveer om de 7 minuten en doen wel pijn, maar nog niet onhoudbaar. Dus ik hoop dat het doorzet!

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Owww wat duurt het w8ten lang he...Hoop dat je vannacht je kindje in je armen hebt!

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Oeh spannend Eylem! Ik hoop dat het doorzet vanavond en dat je snel je kindje kunt bewonderen!
    succes!

11. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    G.morgen,

Ben benieuwd of Eylem dr babietje in dr armen heeft. Hoop het voor dr!
    Heb mijn datum nog maar een keer laten pendelen en ze (Flexgirl) kwam uit op 29 April (!)

Spannend ben benieuwd...

Hier nog wat spannende mededelingen?

12. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Goedenmorgen allemaal!

Ben erg benieuwd hoe t gaat met eylem? Hopelijk heeft het door gezet en is ze bevallen of bezig!

Hier ook niets nieuws onder de zon......:x

@ann....ik hoop met jou mee dat 29 april de grote dag voor jou wordt!

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik was ook al even benieuwd of Eylem al iets had laten horen.
    Geen nieuws is goed nieuws toch? :D

Ik hoop t voor je Ann, 29 april. Of eerder natuurlijk!

Ik volg het topic met grote spanning!

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    pfff wachten is zooo vermoeiend :S maar goed, we zullen het wel zien wie de gelukkige zijn ;)

15. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Goedemiddag allemaal, ik ben er ook weer bij vandaag. Heb de halve nacht wakker gelegen (gewoon zomaar, geen krampen ofzo), dus ik doe het rustig aan vandaag, heb net mijn ontbijtje op :D

Ben ook erg benieuwd naar Eylem, het blijft wel erg stil van haar kant...

16. Jola81

Jola81 Niet meer actief

Het is stil hier vandaag. Iedereen druk aan het bevallen...?

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ikke in ieder geval nog niet..

Ik kijk wel regelmatig of Eylem al iets heeft gepost,
    hoe langer het duurt, hoe meer ik het idee heb dat ze idd bevallen is.. ben zo nieuwsgierig..

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ha meiden,

Ik ben inderdaad bevallen!! Vannacht om 3.41 zijn wij de trotse ouders van onze prachtige dochter Irem Şerife geworden.

Het is inderdaad gisteravond doorgezet, na 19.00 uur werd het best heftig maar was nog goed op te vangen, met hulp van mijn lieve man die bij elke wee over mijn rug moest wrijven. Om 21.00 is de verloskundige komen kijken, had toen 2/3 centimeter ontsluiting. Afgesproken om om 00.30 terug te komen en dan naar het ziekenhuis te gaan. Maar toen ze eenmaal weg was ging het best snel en op een gegeven moment kon ik mijn ademhaling echt niet meer onder controle krijgen, zo heftig was het bij tijd en wijle. Dus om 0.00 nogmaals de verloskundige gebeld, ze is toen meteen gekomen, ik had 5 centimeter ontsluiting dus op naar het ziekenhuis.

Eenmaal daar zette het behoorlijk door, de verloskundige brak mijn vliezen waarna bleek dat Irem in het vruchtwater gepoept had. Werd overgedragen aan de verloskundige van het ziekenhuis, maar op mijn verzoek is mijn eigen verloskundige ook de hele bevalling erbij gebleven. Staand kon ik de weeen nog redelijk opvangen, het ging wel hard, maar het ging. Maar de ontsluiting zette niet echt door en Irem was nog niet voldoende ingedaald en lag eigenlijk nog verkeerd gedraaid, dus bedacht de verloskundige, heel leuk, dat ik maar een half uurtje op mijn zij de weeen moest gaan opvangen. Pfffff op dat moment kon ik haar wel wat aandoen, ik heb bij sommige weeen echt het ziekenhuis bij elkaar gekrijsd :) maar het deed echt enorm pijn. Maar goed, na dat half uur had ik wel volledige ontsluiting, mocht gaan persen. Dat ging redelijk, deed in ieder geval minder pijn maar het schoot niet echt op. De gyneacoloog zag de hartslag van Irem op de monitor elke keer dalen bij een wee en besloot dat het allemaal iets meer moest opschieten, dus heeft hij een vacuum gezet en ingeknipt en toen was het, met veel pijn! in een paar weeen voor elkaar: Irem is om 3.41 vannacht geboren!

Wat een bijzonder moment, ineens een meisje zo op je borst....Ze deed het meteen heel goed, apgar was perfect en ze hapte meteen goed toe.

Met mij ging het wat minder, kreeg een hele rits hechtigen die ik ondanks de verdoving helaas erg goed voelde, en nog steeds natuurlijk....auw!

Nu zijn we sinds tussen de middag thuis, het gaat allemaal goed maar het is wel erg wennen, Irem is heel lief en slaapt veel maar ze is nog misselijk van het vruchtwater dus spuugt af en toe een beetje. Borstvoeding gaat perfect, ze hapt als een tierelier!

Nou ik moet zeggen dat de bevalling me niet is meegevallen, tijdens de bevalling heb ik volgens mij echt een paar keer geroepen ik doe het niet meer!! maar goed :) het is te doen en wat je er voor terugkrijgt is ongelooflijk bijzonder! Ik hoop dat jullie allemaal zeer snel mogen bevallen, ik blijf het topic volgen hoor!

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    gefeliciteerd! Geniet er maar van.

20. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Van harte gefeliciteerd met je dochter Irem, Eylem!

Heftig hoor, zo'n bevalling! Maar goed, je hebt er iets prachtigs voor terug.

Geniet ervan!

Deel Deze Pagina