Eylem, gefeliciteerd met jullie dochter! Klinkt zeker heftig maar inderdaad wat je ervoor terug krijgt is prachtig. Genietse!
Eylem! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Super!! Heftig hoor zo`n bevalling.....pffff....wij moeten nog Maar fijn te horen dat het allemaal goed met jou en de kleine! Ga lekker genieten van deze mooie tijd!!! @hier......Ik denk dat ik straks het ziekenhuis ga bellen of er toch niet een plekje voor vandaag is.....Heb sinds gister steeds pijn boven in buik...erg zeurderig. Niet heftig, maar gewoon vervelend. Wil toch ff laten checken of alles oke is. Verder nog nieuws bij de andere dames????
Ja je hebt gelijk! Hoop dat het doorzet! Was gisteren super chagerijnig en voel het nu weer! Ben gewoon blij dat mn vriend naar zn werk is. Echt zo gevoel van laat me maar...En niks is leuk of goed... Wil gewoon bevallen! Moet straks terug naar de vk voor die bloeddruk. Ze wilde dus strippen maar ga ik nog niet doen. Ik wil nog ff hoe moeilijk ook wachten tot ze uit zichzelf komt ergens deze week pfff... Ben benieuwd Sim naar het vervolg.
Eylem gefeliciteerd!!! Super zeg, eindelijk jullie meisje in jullie armen. Geniet ervan. Wij gaan vandaag weer naar de verloskundige, bespreken hoe we verder gaan. Aan de ene kant ben ik ongelooflijk ongeduldig en wil ik best gestript worden. Maar aan de andere kant, als alles nog goed gaat met onze knul, de placenta, het vruchtwater e.d., moeten we het dan wel doen? Blijkbaar is hij er dan gewoon nog niet klaar voor. Nou ja, we zullen het vanmiddag wel allemaal bespreken. Wordt vervolgd...
Nou hier even naar de vk geweest en sta mooi weer buiten met een afspraak voor volgende week . Nou maar hopen dat ik die niet haal. Oh ja, die kleine is weer uit mn bekken (met 31 weken zeiden ze dat ie al een stuk was ingedaald) dus moet nu gelijk bellen mochten mn vliezen breken. Gelukkig bloeddruk nog hetzelfde, dus niet gestegen. En zijn er nog dames die wel aan het bevallen zijn/gaan vandaag?
Ook ik ben inmiddels bij de verloskundige geweest en heb gewoon weer een nieuwe afspraak. Ze was het met me eens dat ons eigen ongeduld alleen, niet voldoende reden was om in te leiden. Zoals ik al verwacht had, gaat alles eigenlijk nog te goed met mij en de kleine om nu al actie te ondernemen. Ze gaf aan dat je met een natuurlijke bevalling veel minder kans hebt op complicaties, dus we wachten nog even af. Zaterdag mag ik naar het ziekenhuis, waar ze een hartfilmpje en een echo maken. Daar krijg ik ook nog een inwendig onderzoek en aan de hand van die uitslagen bekijken ze of ze toch gaan inleiden. Kortom, voor de zoveelste keer, wordt vervolgd...
Hey meiden, Ik ben ook net terug van de vk en ze vond me bijzonder relaxed hahaha.... Ze wilde strippen maar ik heb aangegeven dat ik er alle vertrouwen in heb dat mini zich deze week op eigen initiatief aandiend. Ben dan wel ongeduldig maar weet ckr dat er een reden voor is dat ze lkkr cosy blijft zitten. Mn bloeddruk was gedaald en voor de rest alles prima. Voel me op een of andere manier ook ineens super ontspannen...Bizar (-;
Vandaag was wel een verloskundige dagje voor ons allemaal hè?! Knap van jullie dat jullie nog kunnen wachten....Ik zit er echt doorheen Ik ben ook in het ziekenhuis geweest, ctg scan gehad en echo. Met de kleine is alles prima. Genoeg vruchtwater enz enz. Buikpijn komt waarschijnlijk doordat kind hoog ligt en alles in verdrukking zit. Morgen naar gyn, en daar maken we een afspraak om in te leiden, met een beetje geluk morgen direct, anders hoogstwaarschijnlijk woensdag. Het ligt er ook een beetje aan of ik al ontsluiting e.d. heb....Maar deze week komt ze sowieso!
Hey Sim, ja, je bent weer vier daagjes verder dan ik is weer een beetje zo mijlpaal die 41 weken op een gegeven moment is het natuurlijk echt genoeg geweest... Hoop voor je dat het meteen morgen kan zou wel lkkr zijn heb je het maar gehad ook. Gelukkig dat alles goed gaat met de kleine dat geeft wel rust! Ben hele benieuwd naar morgen! Btw woensdagnacht volle maan wie weet doet dat wat voor ons
Goedemorgen allemaal, is iedereen er nog? Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanmorgen wel even spijt had van mijn beslissing om nog niet in te leiden. Ik schrok rond half 5 wakker. Weet niet wat ik gedroomd had, maar mijn eerste gedachte was "ik heb de kleine al heel lang niet gevoeld!" Dat was natuurlijk logisch, want ik had gewoon geslapen, maar goed, ik was niet bepaald op mijn helderst Gelukkig kwam onze frummel vrijwel onmiddellijk in beweging en is hij sindsdien bijna niet meer stil geweest, dus bleek er niets aan de hand. Maar ja, daar zat ik dan. Teveel adrenaline in mijn lijf om te slapen en mopperend op mezelf dat ik tóch voor die inleiding had moeten kiezen, zodat ik dan niet meer zo in onzekerheid zou hoeven zitten. Als ik zaterdag in het ziekenhuis ben, wil ik sowieso een afspraak maken om in te leiden, wat de uitslag van die onderzoeken ook is. En als ik nog een keer zo'n paniekmoment heb, is de kans groot dat ik zelfs eerder nog even bel. De knop is bij mij vannacht om gegaan.
Heyy Jola,g.morning, Herken dat gevoel wel schrikken dat je ineens niks voelt. Heb vannacht hele erge kramp gehad (ongipijn) en trok weer weg maakte me ook gelijk zorgen om die kleine vanmorgen... Hoe ver ben jij nu? Zou zeker die afspraak maken als je je daar beter bij voelt!
Ik was vorige week dinsdag uitgerekend, dus ben vandaag precies een week over tijd. Over het algemeen kan ik alles heel goed relativeren, maar niet als ik 's nachts slaapdronken wakker schrik. Inmiddels ben ik ook alweer helemaal gekalmeerd (met grote dank aan onze spruit, die al de hele ochtend druk aan het bewegen is) en vind ik het geen probleem meer om tot zaterdag te wachten. Maar de verloskundige gaf gisteren ook al aan dat ik zeker moest bellen als ik me zorgen maakte, aangezien we hem op dit moment desnoods kunnen halen om met onze eigen ogen te zien of er iets mis is En die krampen, dat klinkt als een goed voorteken Hoewel ik me ook kan voorstellen dat je je daarna meteen zorgen maakt over de kleine. Heb dat zelf al als ik een harde buik heb, vraag me altijd meteen af of de kleine dan niet erg in de verdrukking komt Maar ik hoop voor je dat het de volgende keer doorzet. Straks blijf ik alleen over in dit topic...
Hahahaha nee hoor je blijft niet alleen LOL Hier is het ook weer helemaal rustig en heb dat ook twee weken geleden gehad zette toen ook niks door. Fijn gevoel dat de kleine lekker beweegd geeft je weer rust. Hoop echt dat het snel bij je doorzet!!!
haha ik ben der ook nog! maar ik mag morgen naar het ziekenhuis toe, en kom niet terug voor ik me kleine vast heb. gister nog op kraamvisite bij me beste vriendin geweest (is vrijdag bevallen) zoooo mooi meisje..... en nu wil ik ook de mijne zien... maar gister ook wel wat krampjes gehad, maar zet niet door, begin nu wel zenuwachtig te worden voor morgen... maar goed, probeer het over me heen te laten komen. ik voel de mijne trouwens wel bewegen, maar niet zo heel vaak en heftig meer als voorheen, dus vind het nou wel tijd dat ie komt omdat ik er dan meer grip op heb voor me gevoel.... wachten is in ieder geval vervelend!!! haha
Meiden succes allemaal deze week, volgens mij worden er deze week veel baby'tjes geboren. Ben alleen bang dat de mijne er nog niet bijzit hihi.. Degenen die naar het ziekenhuis moeten, zet m op! Ik blijf het topic met spanning volgen!
Sim heeft vandaag trouwens nog niets van zich laten horen. Zou het dan toch gelukt zijn om vandaag al meteen te worden ingeleid...?
Nou meiden het schiet nog niet erg op voor jullie . Hopelijk wordt Sim dan op dit moment wel ingeleid! Ik ben tot nu toe geloof de enige uit dit topic die al is bevallen, dat kan natuurlijk niet he . Overigens, het is echt SUPER, zo'n kleintje, maar ik heb al 2 nachten bijna niet geslapen, dus hoe cliche het ook klinkt, geniet toch nog even van die nachtrust want die ga je echt missen zometeen . En verder duim ik mee, het kan voor niemand nu nog lang duren!
Ik was 25 april uitgerekend en inmiddels bevallen van een gezonde en prachtige zoon op 18 april! Hoop voor je dat je kleintje snel komt!! Succes!!
Bo: gefeliciteerd! Ow men ik was 24 uitgerekend...Word bijna jaloers... Ja Sim heeft hopelijk dr kindje in dr armen... Eylem ben je voor de rest lekker aan het genieten naast je gebroken nachten?