ben al 4 maand overtijd, ben misselijk tot overgeven toe, borsten steken en lijker groter , buik lijkt te groeien , maar testen zijn negatief en van de ha moet ik gewoon afwachten. kun je zwanger zijn zonder een positieve test? __________________
bloedtest vragen? en anders een korte echo bij een echobureau? leg je het verhaal uit en kunnen ze vast wel voor een euro of 10 even kijken. dan heb je sowieso zekerheid.
Nou, ik zou echt wel iets gaan eisen hoor. Bloedprikken of een echo. Op je strepen gaan staan hoor. Stel je voor dat je dus al 4 mnd zwanger bent en gaat afwachten komen je er straks pas met een maand of 5 achter en dan moet je nog aan het idee wennen en alles gaan regelen.
Bij mijn moeder gaven de testen toendertijd ook negatief aan,en is toen naar de huisarts gegaan,die heeft toen getest en daar kwam positief uit en ze was toen rond de 9 weken. Dus het kan wel,ik zou gewoon eisen dat de huisarts kijkt.
ik wil je niet ongerust maken, maar dat heb ik dus ook allemaal gehad, en bleek een prolactinoom te zijn. je man zegt afwachten want hij wil dat niet?? dat kon mij wat. ik ging verder! en snel!!