Ovulatietest action - vragen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suus86, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus86

Suus86 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hebben jullie ervaring met de ovu-testen van de action?
    Ik wil graag mijn eisprong opzoeken, aangezien ik altijd veel pijn heb van het groeien van het eitje, en ik wil weten of ik dan vruchtbaar ben.

De steken heb ik vaak tussen dag 12-15, de ene maand zijn ze heviger dan de andere maand.

Vrijdagmiddag een ovu-test van de action gedaan (dag 14) en toen een licht streepje, maar op de bijsluiter stond dat je een donkere streep moet hebben. Moet dat echt? Of is dat net als met de zwangerschapstesten, dat een licht streepje ook al telt?

Ik heb overigens dat vruchtbare slijm altijd al op dag 11-12 en dan lichte kramp ter hoogte van eileiders en de kramp word daarna erger (dag 13-14), maar het vruchtbare slijm is dan al weg.
    Wie herkent dit?

2. Evientje

Evientje Niet meer actief

Volgende periode vanaf dag 10 de ovulatietesten doen.
    Het teststreepje moet net zo donker en dik zijn als de controle streep of donkerder. Er zitten er 5 in een pakje, heb je hoogstens 2 pakjes nodig, die van kruidvat zitten er 7 in een pak.

3. Moon89

Moon89 Actief lid

18 mrt 2014
    167
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee. Heb vorige week ook ovulatietesten gehaald bij de Action.
    Ben benieuwd of ze betrouwbaar zijn..
    Wat ik zo lees van de zwangerschapstest van de Action zijn die wel betrouwbaar.. Hopen dat de ovulatietesten ook betrouwbaar zijn!

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Iedereen heeft verschillende ervaringen.. Bij de een deden ze het beter dan bij de ander..
    Bij mij deden ze het in ieder geval prima! Ik kreeg een duidelijke knaller bij de ovu testen!!
    Succes! Denk door te testen kom je er achter of ze bij jou goed werken!

Bnj de ovu testen moet je een donker of donkerder streepje hebben, dus nog even doortesten!
    Als je de vruchtbare slijm al hebt vanaf dag 11 kan het best zijn dat je op dag 14 je ei al gehad hebt dus een licht of geen streepje.
    Ik zal als ik jou was al rond dag 8 of negen beginnen met testen.

5. Suus86

Suus86 Niet meer actief

Bedankt voor de reacties, ga je advies opvolgen XmoonlightX en vanaf dag 8 beginnen met testen volgende maand.
    Kun je er gewoon 1 per dag doen? Mag niet met ochtendurine toch?

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Het is idd beter om het niet met ochtend urine te doen..
    Ik deed het altijd 1 x per dag om 18 uur voor een goed resultaat.
    Ik weet dat sommige meiden het twee keer per dag doen om het niet te missen..

7. testje04

testje04 Nieuw lid

24 mrt 2014
    3
    0
    0
    ik werk fulltime
    utrecht
    Ik heb ook een een vraag miss kunnen jullie me helpen.was 4ongi geworde en.de 11 niet meer heb dat weekend onveilig sex gehad en ik.moest de 17beginnen met de ovu testen vrijdag ochtend heb ik.hele.erge steken.gehad links onder in me buik richting me lies maar me ovi was negetief en heb hele weekend weer sex gehad en volgens de ovi test was ik vandaag wel positief.kan ik nu voor me.vruchtbaarheidtest toch nog zwanger raken en heb nu ook hele lichten steekjes in me.onder.buik

8. Suus86

Suus86 Niet meer actief

Ik heb geen idee. Moet wel zeggen dat je verhaal erg onsamenhangend is en vervelend leest. Misschien zou je wat beter kunnen letten op bijvoorbeeld interpunctie?

Deel Deze Pagina