testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Just, 16 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Just

    Just Lid

    16 nov 2005
    20
    0
    0
    Maakt het nou wel of niet wat uit wanneer je test?Dan bedoel ik dus de tijdstip. Soms lees ik dat je het beste in de ochtend kan testen en soms staat er dat het niets uitmaakt.
    Weet iemand hier iets over?
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Je kan in principe de hele dag door testen.
    Maar smorgens heb je meer hcg in je urine en dan is
    de test duidelijker.
    Als je overdag wil testen, dan moet je geloof ik een paar uurtjes niet drinken en plassen. Dan heb je hetzelfde effect als ochtendurine..
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb deze vraag laatst ook gesteld. Via de zoekfunctie kun je 'm vast wel vinden.

    Volgens mij moet je gewoon de bijsluiter opvolgen. Sommige testen moeten met ochtendurine, andere weer niet.

    Pim
     
  4. Niet meer actief

    Ochtend urine is meer geconsentreerd en vaak toch beter omte gebruiken bij een test. Het ligt er ook aan hoever je overtijd bent hoeverder je zwanger bent hoe meer HCG en hoe duidelijker ook de test is. Aangezien je 10 dagen overtijd bent volgens de banner zal het niet veel uitmaken wanneer je test
     
  5. Just

    Just Lid

    16 nov 2005
    20
    0
    0
    Dus ik moet eigenlijk gewoon accepteren dat ik niet zwanger ben en mijn hormonen gewoon in de war zijn. :( Dacht namelijk elke keer dat het aan de test lag..Maar is idd onlogisch gezien ik al 10 dagen overtijd ben.
    Denk dat ik daar maar aan moet toegeven anders zit ik mezelf alleen maar gek te maken.
     

Deel Deze Pagina