ronde 14 => Zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anais, 10 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi

ik heb overlaatst de "diagnose" gehad van luie eierstokke.
    We hadden dit gemerkt omdat ik twee maanden lang mijn menstruatie niet meer kreeg.
    Ik moest dan maar van de gyn.duphaston nemen voor men ms door te krijgen.
    Deze bevatten hormonen die ook helpen om zwanger te worden,niet heel veel hoor maar het slijm is gunstiger ect...

ik heb een zeer onregelmatige cyclus. en door de duphaston heb ik ze dus echt 2weken gehad,na zeven dagen een dag pauze (en dacht oef gedaan) en toen nog eens zeven dagen.nu moest ik gewoon die eerste zeven dagen tellen van de gyn. en dan de rest als verdere cyclus beschouwen.

Nu kreeg ik op de dag van men innesteling- (volgens kalender,maar onthoud het is zeer onregelmatig) dat op zondag was vorige week- serieuze steken in men rechterlies.Kon nog niet opstaan of moest me bukken door de pijn.je kent het wel

dit heb ik dus tot dinsdag gehad ! en het rare is dat ik ineens rekbaar slijm had,en geloof me ik heb nog nooit zo rekbaar slijm gezien heeeeel soms 1 klein draadje maar nu echt talloze draadjes bij1 veeg.offin dus ik denk dat het mn ei was....niet?Nu hoop ik dat het raak is want heb toen die vrijdag en zaterdag geklust en zondag begon de steken(maandaag pas echt fel) dus hoop dat de sperma nog goed was.

Ik heb zo een gevoel da die extra hormonen het miss gedaan hebben,soms hoor je dat na duphaston gebruik.Nu zou ik dus ong dinsdag men innesteling hebben dus hopen maar.

alleen voel ik nu sinds vandaag ineens weer wat in de lies(beide kanten) ik weet het niet het lijkt op zeer zeeer lichte nauwlijks voelbare krampen,niet echt ogniekrampen maar kan het niet anders beschrijven.Ech wauw zeg...men tepels doen echt zeer hoor.maar ik ga het nog niet beschouwen als symptomen want tja mijn innesteling is er nog niet geweest en dus kan dit nog niet..denk ik?? heb wel wat last vandaag van men rug,heel stilletjes hoor,ik let gewoon wat meer op die dingen nu.Maar voelt niet alsof mijn ms zouden komen...en trouwens ik ben al een week overtijd als ik tel op 28 dagen cyclus natuulijk.ik heb het nu maar beschouwd op een 35 dagen cyclus omdat ik precies die ei later voelde enzo.

ach ja laten we hopen [-o< voor de rest wil ik me er niet te hard op concentreren want ik begin er minder en minder in te geloven. maar ja.

Zijn er nog mensen die deze cyclus niet ongesteld zijn geworden??laten we samen hopen :D

groetjess

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    nog niets te zien hier,geen innesteling dat ik weet en ja voor de rest niks te voelen en toch niet ongesteld :)

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik denk dat jij gewoon toen je eisprong heb gehad!
    enne , duspathon maakt je gewoon ongi en zorg er niet voor dat je cyclus erna korter word..
    ik heb namelijk al 4 keer duspathon geslikt en zit nu aan de clomid!

maar ik duim voor je dat het gelukt is ;)

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hey ja weetje wat grappig is,gisteren moest dus men innesteling komen...maar vandaag voelde ik me ineens onwel,ogeblazen,zwaar,steken,duizelig en misselijk,nu nog trouwens en juist verloor ik een druppeltje licht roze bloed...zou er dan nu ineens wel een innesteling zijn?voel me iet ognie worden,wel gebroebel in men onderbuik en steekjes heel raar gevoel.

maar ik voel me echt niet zo goed,ben wat misselijk,miss van optejagen?

xxx

5. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    nou heb ik vandaag een veeg licht roze bloed gezien.
    even later een klein beetje bruin
    het was echt maar een veeg,nu niets meer.
    ik heb niet echt het gevoel dat men ms eraan komt maar heb er nu wel bang voor.
    maar is dit niet gewoon een innesteling?
    ik voel me soms echt msselijk en heb echt symptomen.
    xxx

6. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi

ik heb nu al 3 dagen last van bruine afscheiding met soms wat donkerrood.
    Niet veel hoor gewoon een veeg of twee per dag.
    als dit men ms was zouden ze allang zijn doorgekomen,maar ze willen precies niet doorkomen...en een maandverband is overbodig want zo fel is het niet.

ik heb ook geen mskrampen echt totaal niets,wel soms misselijk en duizelig en dan echt weinig eten want ben 2.5kilo afgevallen!wel wat last van men rug gekregen en soms kleine mini steekjes en gebroebel.en voel me echt super!raar want normaal bij men ms ben ik superopgeblazen,kom ik 2 kilo bij en ben ik loom maar nu voel ik me echt super goed!

raar :)

dinsdag ofzo testen ;)
    xxx

Deel Deze Pagina