Goedemorgen meiden.. Na een bbz van 2ling die we vorige week vrijdag eindelijk af hadden gesloten met hcg op 0. Voelde ik me sinds 3 dagen weer heel apart. Af en toe hartkloppingen gloeiend hoofd licht misselijk en dol. Ik dacht vanmorgen ik doe eens een testje. Ben al 1 week ovu testjes aan het doen maar ik vind niks.. Bloedverlies is sinds 2 weken gestopt het was de laatste week meer bruinsig... 4 dagen terug beetje buikpijn gehad en toen ook in de ochtend weer een beetje bruin verlies. En dan vanmorgen dit? Met dezelfde urine 2 gedaan. Want op de 1ste kwam dus een duidelijke streep (niet tijdens het doorlopen) en ik geloofde er niks van dus deed er nog 1. Ook daar een streepje maar veel lichter... Is dit echt is dit vals. Dit kan toch niet? Wat nu dadelijk weer buiten de baarmoeder. Hoe dan?
O wat spannend weer babyhope! Hopelijk leidt dit naar iets heel moois. Maar wat apart dat die testen zo verschillen zeg! Welk merk is dit?
Tja als je hcg onder een bepaalde waarde komt kun je weer een eisprong hebben. Je testte vorige week vrijdag 0 hcg, maar kan dat niet al wat langer zijn dan? Je ei kan al gaan groeien onder de 5 (toch?). En ik neem aan dat je seks hebt gehad
3 weken terug was ie idd 4.8 en 2 weken terug 0. Pff ja alleen niet zovaak door het bloedverlies. Misschien 2x hahahha
Hmmm 2bsure... vaak valse strepen op gezien hier. Ik zou deze niet vertrouwen en ff een ander merk pakken. Vraagje... waarom denk je gelijk aan weer een bbz?
Ik denk de angst.. Net weer testje gedaan. 2de urine 1 duidelijk 1 weer heel licht. Ik denk dus idd verkeerde lichting test dus vals. Kan toch niet anders...
Wat ik zei.. al vaker valse strepen gezien op dit merk. Tuurlijk kan het raak zijn, maar op basis van dit merk zou ik daar niet vanuit durven te gaan.
Ovu test was negatief Ik zal morgenochtend nog eens testen. Ga er in ieder geval niet meer vanuit. Heb nu 4 testjes gedaan. 2 positief 2 super licht tuur. Lijkt me te sterk
Bovenste 2 van vanmorgen. Onderste 2 van net. Is toch te gek dat er dan steeds 1 posi bij zit en de andere zo ver te zoeken zijn. Die ene onduidelijke vanmorgen zie je nu ook bijna niet... Ik ga even deze testjes op maken en dan woensdag als ik nog niet ongi ben de predictor doen
Hmm wel apart 2 zulke duidelijke streepjes. Ik zou echt vandaag nog een predictor halen. Die is echt wit als het niks is en dan kan je het van je af zetten.
@babyhope ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt. Miss toch met een predictor early even testen. Succes en ik hoop dat je al die ellende bespaard blijft van bbz. Want wat heb jij veel moeten doorstaan. Sterkte meis. En ik hoop toch nog op positief nieuws❤️❤️❤️❤️
Oeh, dat vind ik er wel positief uit zien hoor! Ik heb zelf wel eens een vals streepje gehad op de 2besure testen, (kwam direct bij het doorlopen al) maar die was niet eens lang niet zo duidelijk als deze. Hup, gauw en andere test halen jij!
Spannend meid. Ik duim dat het gewoon een echt streepje is. Mijn HCg was echt nog niet 0 en toen had ik mn eisprong al hier dus het kan zeker.
Ik hoop echt dat die gekke testjes een positieve draai gaan geven. Maar wel idd gek van wel duidelijk e eindelijk bij mij op de foto’s niet zichtbaar streepje. Ik zou idd even een andere test proberen.