hu ? voelde ik mijn kindje nou?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bar20, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    hai dames .. ja ja 17.3 zwanger van mijn eerste en ik lag gister in bed en ik voelde iets in mijn buik.. ik denk nou zal wel mijn darmen zijn maar echt tot 6 x erna op hetzelfde plekje ..
    En nou vandaag voel ik mijn kindje steeds ben super blij had iemand anders dat ook rond 17 weken want mijn vk zei dat het meestal tussen de 20 en 22 weken zit..?
    8)

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    gaaf he!!! ja ik voelde haar pecies vanaf 17 weken en 3 dagen :D en vanaf toen elke dag en steeds heftiger! geniet ervan!!!!

3. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leukk zeg! Ik ben ook echt benieuwd wanneer ik het ga voelen en of ik dan gelijk door heb dat het ook inderdaad de baby is...

Ze zei toen tegen mij dat mijn placenta aan de voorkant ligt dus het zou wel even kunnen duren.. Wacht maar geduldig af...

4. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik voelde mijn kleine ook rond de 17 weken. Wordt nu steeds duidelijker en harder haha. Nog even en mijn vriend kan ook meegenieten!

5. Ananas89

Ananas89 Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.188
    0
    0
    Hier 16 w en 6d! Heerlijke trapjes:D
    Vanaf diezelfde dag voelde mijn mannetje het ook;)

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, dt kan hoor. Voelde mijn (2e) kindje met 15 weken.

7. Blue Ice

Blue Ice Lid

28 apr 2008
    98
    0
    0
    bediende
    Mechelen
    Ik voelde mijn 1ste kindje op 19 weken, en ben nu zwanger van de 2de ( bijna 20 weken) en ik was vorige week al ongerust dat ik nog niets voelde... maar sinds deze week heb ik al een paar keer beweging gevoeld.. volgende week dinsdag op controle, ben toch blij dat ik kan gaan, en ons kindje terug kan zien.. met een beetje geluk weten we het geslacht dan ook... groetjes en geniet nog van de zwangerschap...

8. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hier voel ik ook al enige dagen de kleine. Eerst dacht ik dat het mijn darmen waren maar de VK zei dat alles wat je onder je navel voelt de kleine is aangezien je darmen nu boven je navel zit (rond de 16-17 weken).

9. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ik voel me frummel sinds afgelopen donderdag
    en dan elke dag nu gewoon

met me eerste zwangerschap voelde ik het ook 15 16 weken
    maar deze heeft helemaal haast volgens mij
    een hoop gefrummel door me frummel nu in me buikie

geniet er elk moment van
    :D:D:D:D

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik ben nu voor de 5de keer zwanger (we krijgen ons derde kindje) en heb vandaag (al vind ik dat enoooooorm vroeg) de hele tijd plopjes in mn baarmoeder, beetje tegen de rechter kant. (identiek gevoel als bij mijn twee andere kindjes) Het kunnen zeker niet mijn darmen zijn, maar sta er versteld van aangezien ik nog niet echt ver ben...
    Mijn banner klopt niet helemaal, zou nu ongeveer 11 weken zijn... vind t ng vroeg...
    wat denken jullie?

11. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ja is best vroeg, maar aangezien het je 5e zwangerschap is, zou het best kunnen. Hoe vaker je zwanger bent hoe beter en vroeger je het voelt, toch? Geniet er lekker van!

12. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    de eerste voelde ik met 19 weken en nu met 13 weken

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik ben nu 15 weken en voelde van het weekend wat plopjes en een soort trilling in mijn buik steeds op hetzelfde plekje.. het is de eerste kindje maar weet zeker dat dit niet mijn darmen zijn..Kan niet wachten totdat dit gaat uitbreiden...!

14. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

hallo
    ik voel me kleintje ook al met 16 weken en 3 dagen,het is wel onze 2de dus ik weet een beetje wat ik moet voelen.

Heerlijk gevoel,toch heerlijk

15. misa

misa Niet meer actief

Super dat je je kleintje gevoeld hebt!! Het kan wel degelijk, ik was ook goed 17 weken toen ik hem voor het eerst voelde. Erg vroeg, maar wel heel leuk!!

Geniet er maar lekker van!

16. bar20

bar20 Actief lid

12 okt 2010
    102
    0
    0
    hoogvliet
    Ja tankx meiden en laten we elkaar op de hoogte houden wanneer het echt erger word ,,,,, kan niet wachten tot mijn vriend ook mee kan genieten

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee meiden, Ik ben nu 16.2 weken zwanger van ons 1ste kindje..en voelde vorige week al een soort van belletjes, en gister lag ik in bed en voelde echt "plopjes" en nu zit ik achter de computer en voelde ik het weer :D Zou het de kleine zijn? is wel vroeg toch? maar ik ben wel slank en heb nog bijna geen buikje..

18. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik voelde mijn zoon met 17+6, elke dag leek het een beetje meer te worden.

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oeh..:D echt leuk!

20. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873