Hallo mensen! Ik ben de trotse moeder van het meisje in mijn buik ik weet nu een week dat ik 25 weken zwanger ben. Het was wel een schok maar ik heb me nog nooit zo goed gevoeld! ik ben echt gelukkig met het idee dat ik over een paar maand het mooiste meisje te wereld mag baren. Het vreemde van dit verhaal is dat ik gewoon echt niet wist dat ik zwanger was, gewoon de pil slikte en 3mnd geleden zelfs een test heb gedaan .. Daaruit bleek: Niet zwanger .. Na die uitslag denk je er ook niet echt verder over na .. En ik dacht dat ik iets met de darmen had! Tot een week geleden .. Ik voel de een soort geborrel in mijn darmen wat bleek! Een geweldig meisje liet weten dat ze er was! Haha dit is mijn verhaal in het kort. Succes met jullie zwangerschap en ik wens jullie allemaal het beste!
Wow Bex wat een verhaal maar gefeliciteerd! Echt bizar! Heerlijk om te weten denk ik dat er niets mis met je is, maar er gewoon een klein mensje in je groeit.
Gefeliciteerd met het overwachte wondertje in je buik! Ben je in die week tijd wel al een beetje bekomen van de schrik? Heel veel plezier hier op het forum btw.
hoi hoi nouwwwwwwwwwwwwwwwwww van harte hoor. en net als wat boven buuf zegt een beetje bekomen van de schrik? geniet nog maar lekker van de laatste weken. groetjes sandra
Wat een apart verhaal! Gefeliciteerd! Gek toch eigenlijk, dat je het zo lang niet merkt? Is zo wonderbaarlijk! Geniet ervan! Nog maar 15 weekjes!
Wat gek dat je helemaal niets opgemerkt hebt, kreeg je dan niet een dikkere buik na al die weken? Proficiat en geniet van het wondertje in je buik!
waaauw wat een verhaal,zoiets lijkt me nou heel ongeloofwaardig, maar wel super mooi, geniet van je zwangerschap, kreeg je ook helemaal geen dikke buik dan? hahahah
Gefeliciteerd, ik heb dat ook gehad bij mijn 1e toen ik 16 jaar was. Kwam er op een gegeven moment achter dat ik 22 weken zwanger was en ook nooit wat gemerkt
wat bijzonder een heel mooi wonder onverwachts maar toch al in je hart gesloten geniet van de laatste paar weken van harte gefeliciteerd gr maria
als je beter had gegeken had ze gereageerd op een guote bericht Debby21 schreef: heej dames Hoeveel kilo's zijn jullie al bij gekomen in de zwangerschap? Ik ben 35 weken en ben 5 kilo bijgekomen weeg nu 60 kilo Hopen dat t zo blijft hihi Ik ben 7.5 kilo aangekomen en weeg nu 57.5 kilo! Van mij mag het wel zo blijven _________________
ow oke,...... ben misschien na die shit van de bedriegers te achterdochtig aan het worden,....... las ff de berichten en zag idd niet dat het een quote was,..... misschien tijd voor me om hier te kappen de lol is er af