hoi dreams. heb je het inmiddels al aan je moeder verteld en heb je al een leuke manier gevonden? x deb
hey deb, ik ben nog niet zelf op me moeder gestapt. steeds wil ik het doen maar is er wel iets waardoor ik haar niet alleen bereiken kan. ik heb geen goede band met haar, eigenlijk helemaal geen ze praat niet eens meer tegen me enzo gooit me was me kamer op ik weet niet hoe ik beginnen moet en wil het niet meer uitstellen! x x x dreams
Hoi Dreams, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb alle berichtjes gelezen en moet je eerlijk bekennen dat ik soms ook mijn twijfels erbij heb. Ik wil hier absoluut niet over oordelen, dit is namelijk niet eerlijk. We kennen de situatie waarin jij zit niet goed genoeg om dit wel te doen. Zolang jij ervan overtuigd bent je kindje met alle liefde van de wereld op te voeden hoef je geen rekening te houden met anderen. Laten we er allemaal van bewust zijn dat een kindje krijgen een groot wonder is, waarom zouden we hier zo negatief over zijn? Succes met alles! Kus Krista
Aan liefde zal geen gebrek komen nee en kan me ook wel voorstellen dat het lijtk alsof de situatie zorgen biedt maarja het was onze bewuste keuze dus dat komt ook wel goed verder let ik er zo min mogelijk op bedankt in ieder geval !