19 jaar en zwanger wat nu?

Discussion in 'Jonge moeders' started by littlemermaid, Jan 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Ik doe hbo en ben ook zwanger, gepland. En dat is tot nu toe nog prima te combineren hoor. Een oud klasgenote van mij doet ook dezelfde hbo opleiding , alleen dan in deeltijd omdat ze een kindje heeft. Gaat ook prima!En mijn hbo opleiding is een drukke opleiding, maar ik ben er van overtuigd dat het gaat lukken!

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    1,962
    0
    0
    Mijn vriend was 16 toen hij vader werd, zijn ex 17.
    Hij is gaan werken en zij ging door met school..
    En dan kan je nagaan dat een 16jarige niet veel verdiend en hij dus wel slopende baantjes deed die niemand anders wilt doen (haha) om een beetje een normaal loon te hebben, maar het stelde hun in de gelegenheid om ook in een eigen woning te gaan wonen.
    Welliswaar heel klein en goedkoop, maar ze woonde samen met hun gezinnetje.

De moeder heeft haar gymnasium afgemaakt, vervolgens haar HBO diploma gehaald.. Het kan dus zeker wel.

Makkelijk is het niet altijd (ligt ook aan het loon van degene die wel werkt), maar absoluut niet onmogelijk.

Zelf wordt ik een heerlijke thuisblijfmoeder en wij moeten het ook redden hoor met 1 loon.

3. Miracle89

Miracle89 Actief lid

Feb 15, 2009
    311
    0
    0
    Student
    Rotterdam
    Ook ik ben er dus zeker van overtuigd dat je een kindje met school zeker kan combinere, ik zelf vindt als je een kindje met werk kan combineren waarom het dan niet met school kan ?

Het is niet gelijk dat het super makkelijk word je kan van momenten hebben dat je het zwaar heb etc. Maar dat hebben dames ook die werken ? En ja je heb alle weekenden en schoolvakanties mee als je nog op school zit :D Ook een beetje het positieve van inzien haha :D Met werk heb je niet altijd alle vakanties mee :D

Maar ook ik word in juni 20 ... en heb beslotn samen met me vriend voor een kleine te gaa en zijn dus nu officieel bezig met onze eerste ronde ! :D en zijn er van verzekerd dat het zeker wel te combineren valt en dat het helemaal goed komt :D

4. mva

mva Nieuw lid

Feb 22, 2009
    3
    0
    0
    DEN HAAG
    hoi little mermaid

ik was ook 19 jaar toen ik me zoontje kreeg.
    ik heb toen bewust gekozen om tijdelijk thuis te blijven.
    daarna ben ik wel weer begonnen met school.
    inderdaad is het in het begin zwaar om het samen te combineren.
    maar daarna word het makkelijker zodra je je draai te pakken heb gekregen.
    maar het gaat wel samen hoor school en een kind.
    heel veel vriendinnen van mij combineren het samen en ik deed het ook.
    ik hoop dat je er wat aan het

groetjes

5. babymeiske

Feb 9, 2009
    32
    0
    0
    AMSTERDAM
    hallo

Ik ben ook 19 en bewust zwanger. Ik woon samen met mijn vriend in onze koophuisje. Mijn vriend is 22 hij heeft en vaste baan een ik heb wel al 1 diploma maar ik ga verder met shool en het zal niet makkelijk zijn maar ik weet dat het onze gaat lukken. Als het kind er is past mijn vriend eerst op die gaat vader verlof aan vragen. En als het kindje 6 maanden is gaat het op de kinderdagverblijf.

We hebben ook allebei onze ouders maar we willen het zo veel moeilijk alleen doen.

groet

Share This Page