Hai, ons zoontje van ruim 3,5 lekt vaak door 's nachts. We hebben eigenlijk altijd pampers nummer 6 maar als ik om 23 ga kijken is deze al heel vol. Hoe doen jullie dat? Vannacht heb ik een luierbroekje van pampers, ook nummer 6 geprobeerd en alles was helemaal nat. Welk merk gebruiken jullie of zijn er nog andere tips? Als er geen oplossing is moet ik maar proberen hem te laten plassen later op de avond maar vind het nog een beetje vroeg. Hij is nog maar net dag plaszindelijk. Heeft iemand ervaring met pampers Dry Nites? Houden die veel plas of eigenlijk ook niet? Ik heb de luierbroekjes van Kruidvat voor de nacht maat 7 gekocht maar als ik er naar kijk weet ik al dat die ook gaat doorlekken. Ga ze vanavond proberen. Why oh why hebben ze in Engeland wel pampers baby dry maat 6+ en hier niet....pfff... Bedankt, Charlie
Lidl huismerk en dan die oefenbroekjes, met elastiek helemaal rondom, zelden lekkage mee. Ze gaan niet verder dan maat 5, maar vallen wel zo dat ze goed zitten (tenminste bij onze zoon destijds, ondertussen is hij nachtzindelijk). Van Kruidvat en Etos zaten ze in die maat niet goed. Als je kind heel veel plast 's nachts zou je misschien ook een wasbare bamboe inlegger kunnen gebruiken.
Hier hadden we hetzelfde probleem, ben zo blij dat onze oudste nu ook nachtzindelijk is! Dat scheelt me zeker 3-4 wassen per week. Wij hebben hem op een gegeven moment rond de klok van 23.00 uur elke avond uit bed gehaald om hem te laten plassen, maar ook dat was geen garantie voor dat hij niet door zou lekken. Op een gegeven moment ben ik hem na 15.00 uur minder drinken gaan geven, alleen bekertje water bij het eten en toen ging het iets beter.
Een gekke tip misschien maar laat hem voordat hij naar bed gaat twee keer plassen. Bijvoorbeeld voor je naar boven gaat plassen en dan boven tandenpoetsen ect en als laatste nog een keer plassen op me werk helpt het voor sommige kinderen
Maat 6 van Kruidvat werkte hier prima bij onze oudste dochter. Was ook t enige wat haar paste met haar 23 kilo (ze is nogal groot voor haar leeftijd)
Ik heb geen ervaring maar zag toevallig dat ze dry night hebben die tot 65 kilo gaan. Staan nu in het Etos krantje. Misschien iets om te proberen?
Drynight lekt hier gigantisch door, plas komt ook boven de rand uit, terwijl de luier niet te groot is. Kruidvat pyamabroekjes voldoen beter.
nachtluierbroekjes van de kruidvat nummer 8 werkt perfect hier. thijs is 18 kilo. hij drinkt veel en plast snacht heeeeel veel. nog nooit dorgelekt. met nummer 6 redden wij het ook niet meer.
Hier was ik voor onze dochter fan van dry nites small 3-5 jaar. sloten goed aan. Die van de kruidvat lekte door. Omgerekend goedkoper als 's nachts verschonen en dus 2 nr 6 luiers. Ik zit nu met mijn zoontje, 14 kg en lekt dus elke nacht door terwijl de luier helemaal niet zo vol voelt, maat 5 5+ of zes maakt allemaal niet uit. Baal me dood want ik blijf zijn puckabag wassen iemand tips?
Misschien kruidvat luier 4+ of de 5, maar dan strakker dichtdoen en goed omhoog trekken. dat waren hier de wonder luiers voor mijn buikslapende veelplasser.
Bedankt voor de tips! Ik ga eens even wat luiers en broekjes proberen. Hier ook deels het probleem dat het een buikslaper is en doordat hij een jongen is alles vooral voorin de luier zit . Groetjes, Charlie
Dat probleem hadden wij ook met de maat 6 van Pampers. Maar de 5+ zat perfect, nooit geen lekkage. Drynights destijds geprobeerd, maar twee nachten doorgelekt, pak weggegooid, wat een ondingen!
Ik verschoon als ik naar bed ga. Lukt bij dochter liggend in bed slapend. Anders ook een bomvolle stinkende plasluier. 17,7 kilo en bijna 4 jaar.
piemel naar beneden in de luier zei ooit een winkelier. omdat jongens op die manier naar boven plassen en lekken. ik heb dat probleem van lekkende luier nooit gehad, dus nooit getest, maar dat is wat men zegt.