Mijn zoontje is 19 maand en wordt sinds een paar nachten wakker. De ene keer huilend, de andere keer is hij tegen zijn knuffels aan het kletsen. Hij slaapt binnen het half uur weer in. Als hij huilt gaan we naar hem toe. Wat opvallend is is dat hij op deze dagen in de namiddag ontzettend huilerig is, negatieve aandacht zoekt, hangerig is... Is dit herkenbaar voor deze leeftijd? Is het weer zo'n gezellige fase?
Geen idee maar mijn zoontje heeft dat regelmatig.. Ook met periodes. Dan moet ik hem echt even uit z'n bedje halen en knuffelen. Ik dacht zelf aan nachtmerries.
Ik ben een woord vergeten zie ik. Ja daar zat ik ook aan te denken, maar omdat hij niet altijd huilend wakker wordt twijfel ik. Vanmorgen was meneer niet te genieten, sjeminee... Niks was goed Ik hoop maar dat dit van korte duur is
De 18/19 maandensprong. Heeft hier meer dan een maand geduurd. Sinds toen nooit meer slaapproblemen gehad. Hij was toen ook niet te genieten dus lekker bij je nemen als hij vervelend is. Je dreumes veranderd in een peuter en dat is een grote stap waarbij hij teveel moet verwerken.