19 maand en opeens 's nachts (huilend) wakker worden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rijo, 13 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Mijn zoontje is 19 maand en wordt sinds een paar nachten wakker. De ene keer huilend, de andere keer is hij tegen zijn knuffels aan het kletsen. Hij slaapt binnen het half uur weer in. Als hij huilt gaan we naar hem toe. Wat opvallend is is dat hij op deze dagen in de namiddag ontzettend huilerig is, negatieve aandacht zoekt, hangerig is... Is dit herkenbaar voor deze leeftijd? Is het weer zo'n gezellige fase? :D

2. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Geen idee maar mijn zoontje heeft dat regelmatig.. Ook met periodes. Dan moet ik hem echt even uit z'n bedje halen en knuffelen. Ik dacht zelf aan nachtmerries.

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Ik ben een woord vergeten zie ik.

Ja daar zat ik ook aan te denken, maar omdat hij niet altijd huilend wakker wordt twijfel ik. Vanmorgen was meneer niet te genieten, sjeminee... Niks was goed :( Ik hoop maar dat dit van korte duur is :p

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Ennnn toen lag hij alweer twee uur te kletsen in zijn bed......... *gaap*

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Slaapt hij s middags nog? Misschien is dat slaapje nu teveel of te lang?

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

De 18/19 maandensprong. Heeft hier meer dan een maand geduurd. Sinds toen nooit meer slaapproblemen gehad. Hij was toen ook niet te genieten dus lekker bij je nemen als hij vervelend is. Je dreumes veranderd in een peuter en dat is een grote stap waarbij hij teveel moet verwerken.

Deel Deze Pagina