Verjaardagsfeest 1 en 40 jaar

Discussion in 'Baby en dreumes' started by fiep79, Jan 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fiep79

fiep79 Nieuw lid

Oct 14, 2014
    3
    0
    0
    Op het moment werkeloos en genieten van mijn docht
    Rotterdam
    Ik weet dat op zich vroeg ben maar er zijn allerlei redenen waarom....
    In juni wordt onze dochter 1 jaar. En mijn man wordt 40 jaar in februari. Dus heeft mama bedacht dat er een groot feestje moet komen. (Mama vindt het gewoon leuk om dat soort dingen te organiseren, hihi.)

Maar nu........
    van hoe laat tot hoe laat, wat moet ik in huis halen, is het leuk om een BBQ te doen, taart maak ik gelukkig zelf dus dat scheelt, is het leuk om een thema te doen voor die kleine meid,......... ga zo maar door.

Ik dacht er zelf aan om het te vieren in een speeltuin of zo. Dan kunnen de kinderen van iedereen lekker ravotten en kunnen de ouders ook een beetje ontspannen. We wonen zelf namelijk op 1 en 2 hoog. Als onze ouders en broers en zus met familie bij elkaar zijn is het huis vol!

Alvast bedankt voor het lezen, Nicole

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,147
    3,174
    113
    poeh lastig! Wij hebben besloten het feestje van onze dochter klein te gaan doen. Ik denk dat onze dochter een dag vol met visite te druk vind ;)

3. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Oei denk je echt dat de combi leuk wordt? De eerste verjaardag van dochter hebben we klein gehouden, en maar goed ook, want dochter vond niks aan al die drukte. Gelukkig zaten we gewoon thuis in onze tuin, en kon ze dus toch haar eigen ding doen.

De 40e verjaardag van je man vind ik wel iets speciaals, en iets dat een eigen feest verdient.

4. gusto

gusto Niet meer actief

Eens. Vind een 40e verjaardag iets heel anders dan een eerste kinderverjaardag. Ook vind ik het een beetje raar om een half jaar later nog een verjaardag te vieren, maar goed dat ben ik.

Ik zou het absoluut apart doen.

5. Cammy

Cammy Fanatiek lid

Feb 24, 2014
    1,905
    2
    38

Ik vind ook de eerste verjaardag van je dochter een speciaal iets, die zou ik ook zeker apart willen vieren.... Buiten dat, verjaardagen die een half jaar uit elkaar liggen vind ik wat vreemd om samen te vieren. Maar goed, dat is een persoonlijke mening...

6. heerenbeest

heerenbeest Actief lid

Jan 13, 2013
    448
    0
    0
    030
    Hier de eerste verjaardag ook klein gehouden in de tuin. Is echt al genoeg drukte voor zo'n kleintje. Je kindje slaapt tzt wrs ook nog 2 keer, dus heel veel 'wakker tijd' heb je toch niet.

Hier sliepen ze van 9-10.30 en van 13.30-15.00. Dus iedereen om 14.00 laten komen, om rustig koffie te drinken. Om 15.45 (ze sliepen langer die dag hahahah) de dames erbij gehaald en taart en cadeau's gedaan. Was heel leuk, maar daarna waren ze ook echt wel moe. Dus lekker vroeg naar bed (18.30).

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik ben het eigenlijk ook eens met shakes. Ik zou de verjaardag van de kleine rustig doen...met opa's oma's oom's en tante's en evt vrienden. En dan voor je man een feest geven.

8. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    kan je best doen natuurlijk. Wij hebben 1e verjaardag in het park gevierd, met speeltuin en terras voor de volwassenen. Op het terras waren nog minstens 2 andere stellen + aanhangh die een 1e verjaardag vierden (die hadden allemaal eigen vlaggetjes mee enzo :D:D )
    Wandelingetje gemaakt etc daarna wij naar huis vanwege slaapje en de rest heeft gezellig nageborreld.

9. Cammy

Cammy Fanatiek lid

Feb 24, 2014
    1,905
    2
    38
    Wij hebben de verjaardag van onze kleine wel groots gevierd, hadden daarvoor een zaaltje gehuurd van 13 tot 16.00. Mannetje heeft zich tot ongeveer 15.30 uitstekend staande gehouden en heeft toen zo'n drie kwartier in de wagen geslapen:D

Share This Page