tandjes en gebroken nachten :(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by danielle2911, Jan 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

Dec 6, 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Hai meiden,

ik vermoed dat onze zoon van 6,5 maanden tandjes krijgt. Hij stopt alles in zijn mond, heeft heel veel vieze luiers (bijna water) en wil niet erg eten. Bovendien maakt hij steeds een soort smakkende beweging met zijn mond en tong. s' nachts slapen is een drama... hij heeft om 2:00 honger omdat hij s'avonds geen groente en geen fles wilt en vervolgens komt hij rond 4:15 nog een keer door een vieze broek of wederom honger..
    Ik zie echter nog niets... mijn wekker gaat om 6:15 en ik ben gesloopt... dit is nu al een week zo (hij sliep sowieso nog niet door)... herkenbaar? Hoe lang duurt het voordat ik überhaupt iets van een tandje ga zien? Of zou het wat anders zijn?

2. Manoya

Manoya Niet meer actief

Heel herkenbaar, alleen hier waren tandjes geen probleem maar de kiezen.. een ramp.
    Ik heb 1 maand slecht geslapen (ze werd elke nacht rond 2 u wakker tot uur of 4 en vervolgens begon de dag rond 6 uur half 7..) Jippie. Het ging na een tijd beter.. sliep weer tot half 8/8 uur maar dit duurde maar een weekje en nu sinds een dag of 2 is het wéér raak.

3. LindsayS

LindsayS Bekend lid

Jan 26, 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar... Onze dochter had vorige week wat verhoging, paar dagen later spuitluiers. Dacht echt aan tandjes, maar de symptomen verdwenen ook weer... Gister was ze wat onrustig met slapen en vanmorgen voelde ik opeens een scherp randje en zag een wit puntje :) Wacht nog even af waarschijnlijk komt het nog!

4. Uuz

Uuz VIP lid

Dec 8, 2014
    6,241
    818
    113
    Zielig he. Dl had vaak weken van te voren al tandpijn. Wat heel goed hielp, was tandvlees insmeren met Dentinox kwartiertje voor het eten/slapen!

En voor de erge nachten gewoon paracetamol gegeven.

Share This Page