Ik heb nl het idee dat ze al veel meer mag dan wat ik haar geef.. Met name broodbeleg heb ik moeite mee, weet niet precies wat ze wel of niet mag. Wat eet jouw kindje allemaal?
met 10 maanden at ze warm eten met de pot mee en beleg, boter, kaas, leverpastei, ham, snijworst, boterhamworst, gelderse worst, sandwichspread, jam, appelstroop, fruit,
Wow dat is best veel! Maar je lette dus niet op zout in het eten? Dat doe ik nl wel en ook op suiker.. Heb ik beide liever niet als het kan. Hier en daar een uitzondering vind ik niet erg. Maar liever niet elke dag.
ik ben ook (te) voorzichtig nog denk ik Qua broodbeleg krijgen ze hier met name margarine, fruitstroop (van puur fruit) en heel soms smeerkaas. Ik heb ze wel 2x een boterham met hageslag gegeven. Ik dacht dat ik ze dan enorm zou verwennen, maar ze vonden het niks aan hahaha
Ik denk dat ik ook nog wat voorzichtig ben met het aanbieden van bepaalde levensmiddelen. Mijn meisje krijgt doorgaans smeerkaas en fruitsiroop op haar brood. Zo af en toe varieeren we dit met beleg zoals kipfilet, jam en gestampte muisjes. Ik ben wel benieuwd wat kinderen van 10 maand nu precies mogen eten...
Dan ben ik denk ook te voorzichtig want Tess krijgt alleen smeerkaas en af en toe smeerworst, want van stroop of jam gaat ze kokhalzen misschien eens kipfilet proberen.
Hier ook eigenlijk alleen maar appelstroop of boter. Nu eet hij zijn boterham de laatste tijd sowieso heel slecht (ziek geweest), dus misschien moet ik maar eens wat meer varieren. @Tulip eet jou kindje echt al helemaal met de pot mee?
Bij jullie krijgen ze dus ook nog niet veel. Ach het komt wel, ze heeft er hier zelf iig geen last van. Ze krijgt soms een broodje ei, rozenbotteljam, wat yoghurt op haar brood. En haar avondeten maak ik ook altyd apart voor haar, ongekruid.