19 maanden en niet meer willen slapen. Verlatingsangst of uittesten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sydneys, 10 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ze is beneden aan het spelen?
    Alleen van de gedachte van het huilen krijg je al rillingen he :p
    Mijn vriend kan hem beter rustig krijgen als ik op het moment, misschien ook bij u?
    Verder geen tips, heb al bijna alles geprobeerd en jij waarschijnlijk ook. Enige wat helpt is om het van je af te typen :p
    Of een extra nachtlampje? Of het hier werkt weet ik nog niet maar hij was er wel blij mee

Klinkt misschien erg dat ik van de gedachte van het huilen al rillingen krijg maar dat is omdat ik het niet gewoon ben. Hij heeft 15 maanden lang nooit gehuild tenzij het om pijn of honger ging. In de 15 maandensprong begon dat pas, daarna even rustig en dan soms weer huilen voor niks en nu heel erg :) niet willen slapen/oververmoeid/ bijna hele dagen jengelig door die oververmoeidheid,...

De namiddag viel best mee, we zijn naar mijn ouders gegaan en we kwamen pas om 18.45 terug thuis. Dus veel afleiding gehad.

Ik ga slapen! Hopelijk kraakt die stomme trap niet! :D
    Vorige nacht maar 3,5 a 4u geslapen dus,... Kan het gebruiken haha

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ow ja verder is het nog een schatje hoor! Heb hem voor het slapen gaan nog even duidelijk gemaakt dat ik voor eeuwig en altijd van hem hou no mather what. Als ik blij ben, verdrietig ben, boos ben, we aan het stoeien zijn. Ik hou altijd van hem en hij mag daar nooit aan twijfelen.
    Zijn reactie : "hmmm"fles melk de grond op "tatataa tatata" :D

Maar hij is nog steeds heel lief en rustig en een echte schijterd.
    Alleen het slapen en het oververmoeide is een probleem :p

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    herkenbaar !
    J. is nu 21 maanden en is ons vreselijk aan het uittesten, zo ook met slapen alleen in de avond dan.

Ze vertikt het gewoon om te slapen, ze gaat niet huilen maar in haar kamer zitten spelen,praten enz.
    Meestal laten we der gewoon gaan en na elk half uur spreken we der even toe.
    Soms een slokje water, maar eruit komt ze echt niet haha.
    Tenzij er iets is natuurlijk maar dat is in ons geval niet zo..tis gewoon puur uitproberen of ze er toch niet uit mag als ze zus of zo doet.

Gelukkig, en ik klop het af.. gaat het sinds vanavond beter.

4. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Sydneys

Ja idd was ze aan het spelen met mij totdat ze echt slaap kreeg. Ik wilde haar niet laten huilen omdat ze echt kan krijsen, heeft ze in de nachten laatste paar dagen gedaan. Buren horen het gewoon. Ik dacht je werkt toch niet dus zit maar met haar. Pappa ging slapen, hij was ook slapeloos door haar. Uiteindelijk half 11 heb ik een klein flesje gemaakt en gegeven in bed en hoepla speen erin en weg was ik. Daarna hoorde ik haar niet meer. Daarna werd ze wakker weer om snachts 2 uur, dit keer was het gelukkig niet krijsen maar huilen jengelen door het hoesten, klein flesje speen en sliep ze verder tot half 10 smorgens haha. Heb mijn slaap lekker ingehaald.

In de avond als ze ging slapen, flesje en speen ging ze slapen, beetje praten of jengelen maar krijsen deed ze niet. Nu laatste week wil ze haar bed niet eens in, heel stevig oakt ze ons en laat niet los. Ik dacht dat het meer bang zijn is. Overdag komt ze ook naar me toe en zegt bang bang. Nachtlampje heb ik van de ikea zo een rode hartje met rood licht dat schijnt, vorige keer liet ik het zien en zij ze dat ze bang is, dus vond ze waarschijnlijk niks dat lampje.
    Ik heb nooit een lamp gebruikt, sliep tot nu gewoon in het donker. Ik hoop dat het vandsaag ook goed gaat, hoop natuurlijk ook dat ze vroeg slaapt

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier was het ook een rampnacht,,

Deel Deze Pagina