slaap vraagje wat moet ik doen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mimi1982, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    onze lieve dochter gaat om 7 uur naar bed ze valt dan meteen in slaap maar wordt na een half uur wakker en wilt dan niet meer slapen.
    we hebben al vanalles geprobeerd aai over haar bol haar er even uit halen en op de kamer troosten toch maar even laten huilen wat wij eigenlijk nooit doen en ga zo maar door maar niks helpt.
    uit eindelijk gaat ze rond 9 uur weer lief slapen komt ze om 2 uur voor een voeding en slaapt dan tot 8 uur dan wilt ze van 9 tot 10 weer naar bed en van 1 tot 3 slaapt ze nog deze 2 slaapjes doet ze overgens prima dan wordt ze niet wakker.
    ze is overgens om 7 uur echt moe wat later naar bed doen heeft dus ook geen zin.
    oja ze is 9 maanden oud.
    wie heeft er tips
    groetjes mimi1982

2. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hier precies hetzelfde sinds een week. Hij wilt echt niet meer gaan slapen. Wat ik dan doe is hem heel even bij ons op bed leggen (hij is dan gerust als ik er ben), en wachten tot hij in slaap valt en dan heel voorzichtig oppakken en dan in zijn eigen bedje leggen. Als dit dan ook niet werkt gelijk dan aai ik hem over zijn bol als hij in zijn bedje ligt, net zo lang tot hij slaapt en dan loop ik heel langzaam weg. Vaak merkt hij dit helaas en is weer wakker. Dit gaat hier zo uren achter elkaar.
    Op dit moment wil hij ook niet slapen. Heb hem maar even naar beneden genomen. Dalijk maar weer een poging doen.
    Het is kl*te maar vroeg of laat hebben bijna alle kindjes dit wel.
    De avond was altijd lekker, Ryan op bed, lekker met de beentjes op de bank van een vermoeiende dag...maar die avonden bestaan nu uit Ryan in slaap te krijgen.

Deel Deze Pagina