Welke luiers ??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miran6, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,hoi, Ik vroeg me af welke luiers jullie gebruiken en wat de ervaringen er van zijn.
    Op dit moment gebruik ik kruitvat,maar nu mn zoontje meer begint te plassen, gaan ze doorlekken. Vaak verschonen doen we al,maar als hij wakker word na een slaapje is hij vaak nat en volle luier.
    Ben er over na aan het denken om een andere te proberen, maar welke ??

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Misschien een grotere maat nemen voor de nacht.
    Onze dochter draagt overdag maat 4 en s'nachts maat 4+.

Ow zie net dat je kindje nog maar een maandje oud is.
    Ik denk dat je een grotere maat moet proberen, welke maat gebruik je nu, maat 1, maat 2?
    Misschien eens babydry maat 3 proberen?

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    We hebben kruidvat geprobeerd en die beviel op zich goed, huggy's hebben we gehad en die vonden we 10 keer niks(als ze veel gepoept en geplast had waren ze helemaal vochtig bah) en we hebben pampers geprobeerd en die bevalt ons toch het allebeste!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier luiers van de c1000! Ik vind ze echt super!

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier gebruik ik de luiers van de Aldi. Beide meisjes zijn er nog nooit doorheen gelekt, maar ja dat is denk ik wel persoonlijk per kindje, dus kwestie van uitproberen. Verder blijven voor mij de pampers nog steeds de beste, maar ze zijn gewoon veel te duur en dan vind ik de Aldi-luiers een goed alternatief.

6. Skye

Skye Niet meer actief

Hier ook pampers!!! Zweer erbij!

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Heb nu de luiers van de Lidel. En ze zijn wel lekker droog dat wel maar vind de sluiting korter. Pampers gaan ook wel die neem ik vaak in de aanbieding gelijk een hele zooi scheelt ook weer een hoop.

Heb ze pas van de c1000 gehad en vond ze niet lekker. Ze was er wel in droog dat wel.

Maar de luiers die ik neem komen voor al bij mij in huis waar ze in de aanbieding zijn. ;) Maar denk dat meer mensen dat hebben.

8. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik heb letterlijk alle luiers geprobeerd bij mn dochtertje, maar zweer echt bij pampers. Betaal liever 2 euro meer voor een goede kwaliteit. Op de creche hebben ze van die goedkope luiers, keihard, echt vreselijk. Kan me niet voorstellen dat dat lekker zit, lekken ook erg snel door.

9. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Pampers. Nog even die van de albert heijn (deze vond ik ook prima) en de etos (vond ik helemaal niets) geprobeert.
    Maar voor onze meid werken de pampers het beste, gebruik zowel de baby dry als de active fit.

10. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik had in t begin wel eens last van lekken.. voornamelijk aan de zijkant... toppunt was dat t 3 keer op 1 dag gebeurde...toen ik t er met een vriendin overhad, die zelf ook een zoon heeft, wees ze me op "een kleinigheidje".. of ik er wel op lette dat Gijs' piemeltje wel recht lag.... Dat bleek niet te geval.... Toen ik dat wel goed ben gaan doen, was t lekken over..

Ik heb verschillende luiers al door de handen gehad, de pampers uit de zwangerschaps-dozen, een poos Bambino mio ( wasbaar) gebruikt, van Action, C1000 en nu al een poosje kruitvat..

11. tulip

tulip Niet meer actief

de eerste tijd heb ik etos luiers gebruikt, waren toen echt super. Maar vanaf maat 3 vond ik het weinig meer. Ons meisje had pas met een half jaar maat 3. Nu pampers, heel erg in de aanbieding bij makro en anders c1000, die vind ik ook goed.

12. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ik zweer ook bij Pampers... Wij hebben ze al vanaf het begin. Nooit behoefte gehad aan een ander merk. Nooit doorgelekt... Zelfs niet met de ergst diarree of volle plasluier...

Nu de Flexi nummer 4: top !

Prijs vind ik ook okay hoor. Ze zijn vaak in de aanbieding.

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

C1000, echt super luiers :) Daarvoor hadden we Lidl, ook best fijne luiers, en daarvoor Kruidvat, die lekten inderdaad door, al hadden wij daar alleen 'snachts last van, en daarvoor Pampers, maar daar kreeg ze uitslag van.

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier meestal aldi luiers, heb ik geen tijd om naar de aldi te gaan dan kruidvat.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Pamper...en bevallen prima :)

16. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Pampers.. we gaan nu over op maatje 4, ik vind het toch de fijnste luiers, lekker soepel.

17. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik gebruik de luiers van de Jumbo 30 voor 4.50 ofzo, ik vind ze geweldig. Weet ff niet hoe ze heten maar ze hebben een blauwe verpakking. Ik gebruik ze nu een maand of 3 denk ik.
    Ik vind de pampers altijd erg ruiken, vind die van de Etos ook wel ok maar vind ze zo groot.
    Bij mijn ouders krijgt hij huggies om die vind ik ook erg fijn maar zijn mij te duur.

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb altijd Kruidvat luiers gehad, tot m'n dochtertje ineens wel heel vaak luieruitslag kreeg :( Nu sinds een maandje overgestapt op Pampers en echt perfect! Uitslag verdween als sneeuw voor de zon en lekken geen last van. We hebben wel de babydry, zeker 's nachts. Overdag heeft ze weleens de activefit, maar die vind ik voor 's nachts niet geschikt.

Pampers hoeven niet duur te zijn. Ze zijn altijd wel ergens in een aanbieding.

Ik denk dat je sowieso voor de nacht een maatje groter moet proberen. En dan kijken hoe het gaat. ;)

19. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik weet hoe ze heten babycharm.

20. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    volgens mij bubblies ofzo iets.;)