ons zoontje is nu 19 mnden. en hij heeft de laaste tijd een nieuwe manie. niet meer willen slapen onder dekens.. nu slaapt hij al in zijn winterslaapzak (110cm) maar hoe moet dit van het winter.? iemand een idee? ik zag de combi sleeper... maar die gaat ook maar tot mt 110(cm) en zoontje is behoorlijk lang voor zijn leeftijd.. ik schat hem nu op ongeveer 90/ 92 cm?
Hoi, Denk je niet dat als ie het koud gaat krijgen dat ie dan vanzelf weer onder de dekens wil liggen? Of ben ik nu wel heel kortzichtig , de meiden van mij liggen regelmatig niet onder de dekens maar ze pakken ze vanzelf wel als ze het koud hebben,hebben ze altijd al gedaan..
Huh? Heeft ie dat wel altjid netjes gedaan dan> Mijn dochter is 18 maanden, maar die heeft niet eens meer een dekentje of lakentje in bed..lag er toch alleen maar voor de sier. ze ligt ook nu nog echt niet in een winterslaapzak, is het kamertje van je zoontje zo koud dat ie m nu al nodig heeft? Dit was even wat ik me afvroeg...tips heb ik niet echt dus, maar het lijkt me zonde van het geld om zo'n combi-sleeper te kopen! Suc6 met het vinden van een oplossing!
Ana-Lucia stampt ook altijd de dekens van haar af... ik ga ze gewoon weer op haar gaan leggen eens ze slaapt. Ze slaapt momenteel zonder slaapzakje gewoon in een licht pyamaatje, anders is ze kletsnat, is nu zo'n 20 graden op de kamer. Als het kouder wordt, krijgt ze eerst haar zomerslaapzak aan en dan deze winter gewoon de winterslaapzak. Die kleintjes hebben niet zo snel koud hoor
desnoods thermo-ondergoed eronder? mijn zoontje is ook een woelertje maar trekt tegenwoordig toch wel de deken weer over als ie 't echt koud heeft (maar eigenlijk heeft hij het niet zo snel koudals dat mama soms vreest )
het is idd wel koud op de slaapkamers maar ik vin dhet niet gezond om een verwarming aan te zetten (sorry mijn mening... ten zij het goed vriest) hij heeft idd altijd keurig onder de dekens gelegen.. maar nu ineens niet meer. ik heb hem gisteravond ondergestopt voor dat we zelf op bed gingen.. dus das gelukt. hopenlijk houd hij het vol en anders zouden we toch ietsanders moeten bedenken... dus tips zijn welkom!
kirby: hij ligt nu in winterslaapzak zonder dekens.. anders heeft ie helemaal geen deken om... zomerslaapzak is toch echt te dun hoor voor hem
ook te dun als je hem zijn pijama aandoet? hier zomerslaapzak met shirt en met mooi weer allen rompertje erin
Kyra heeft ook al maanden geen dekentje of lakentje meer in haar bedje. Nu op dit moment slaapt ze in romper, pyama truitje en broek en zomerslaapzak. Het is 20 graden op haar kamer. Als het echt koud wordt doe ik een badstof romper en een flannellen pyama en een winterslaapzak, moet voldoende zijn lijkt me.
mijn zoontje slaapt nu ook alweer in pyjama met lange mouwen en broekspijpen en winterslaapzak zonder mouwen (heb nog geen deken/dekbed erbij gepakt, dat komt wel als het nog kouder word) ik heb wel dag én nacht zijn raam een stukje open staan, mu.v. als het echt héél koud is
hier het zelfde.. ook koud op kamertje.. is misschien per kindje verschillend hoor. maar de zomerslaapzak is niet dikker dan 2 lakentjes.. en dat vind ik veel te koud
Deborah heeft nog nooit een deken gehad, ze zweet ook heel erg snel en haar kamer is dan ook altijd lekker fris. Straks weer een pyama en een dikke slaapzak en ze kan er weer tegenaan..