Wij gaan er ook maar weer eens voor

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal29, 9 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Na een hele vervelende twee weken achter de rug te hebben (eerst wachten op miskraam en daarna toch nog een curettage) gaan we er ook weer voor. Wanneer ik precies vruchtbaar ben weet ik nog niet maar ik mag me wel weer melden bij "Zwanger worden" dus aan alle dames ZET 'M OP, 2008 wordt ons jaar :thumup:

2. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hoop dat je snel deze vervelende periode kunt afluiten voor jezelf en dat er maar snel goed nieuws mag komen voor je

Heel veel plezier met klussen en ik duim voor je
    !

3. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Hey Chantal!

Jouw verhaal lijkt wel wat op die van ons.. Heb ook een miskraam gehad en ben ook gecurreteerd.. Wij gaan er ook weer voor, ben gelukkig al weer ongesteld geworden.. en zit precies 27 dagen tussen. Ik heb gerekend vanaf de dag van de curretage .. Maar goed vind het best spannend en ik hoop dat we snel weer zwanger mogen worden! En dat geld natuurlijk ook voor jouw!
    Was dit voor jullie ook de eerste zwangerschap? Wat een impact he, een miskraam! bah!

Nou meid zet hem op! En misschien lees ik nog eens weer wat van je!
    Groet Inge

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ja dit was onze eerste zwangerschap na 13 maanden en dan zo'n afloop dat doet echt pijn. We zouden 9 juni een afspraak in het ziekenhuis hebben bij een fertiliteitsarts, dolgelukkig waren we dat dat niet hoefde...en nu moet het mss toch nog. Maar goed eerst maar eens kijken dat mijn cyclus weer in orde is en dan zien we wel verder.

Jullie ook heel veel sterkte

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina