Eindelijk een site gevonden waar ik van mij af kan schrijven....Na herhaalde beloofde beterschap van zijn amoureuze zijsprongen ontdekte ik vandaag dat mijn vriend(we zijn nu anderhalf jaar samen) dat hij wederom gelogen heeft...wat ik al 2 maanden vermoedde. Het viel mij zo rauw op mij dak vandaag, mijn droom van huisje ,boompje,babytje viel uit elkaar. Ik heb zelfs een abortus overwogen. Ben helemaal in paniek en kan nergens met mijn verhaal terecht. Had nooit een kinderwens(nu 41)leidt(de)een ongeregeld leven, in de bijstand etc...dus samen met mijn vriend dacht ik dat wij er wel uit zouden komen en langzaam belandde ik op die roze wolk waar ik nu keihard vanaf donder. Vrees dat ik het alleen niet ga redden. Maar verder gaan met deze relatie wil ik ook niet!!Zal hem nooit kunnen vertrouwen....en in on zekerheid zitten. Wie kan deze ervaring met mij delen??
@ kaat gefeliciteerd me je zwangerschap ! Net als andere vrouwen alleen ... zal jij het ook wel redden ! Heb je geen familie of goede vrienden om je heen die jou kunnen helpen/ steunen ? Je zegt het al: deze relatie heeft geen zin meer, want het vertrouwen is weg ! En hij lijkt (zoals ik het lees) niet echt betrokken ? Dus dan heb je er ook niets aan ! Haal steun uit dit forum, waar heel veel lieve mensen zitten ! Ik heb er erg veel aan ! Dus jij zal er misschien ook veel aan hebben, ook al voelt de situatie voor jou nu uitzichtloos ! Het hebben van een man in je leven is niet het voornaamste ! Het is ook JOUW leven ... en nu kun je dat leven gaan delen met een lief kleintje ! Ik heb zelf niet de ervaring dat mijn ex is vreemd gegaan ... maar hij is wel weg ... dus wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje ... het is klote...maar verstandelijk gezien moeten we verder ... Sterkte en probeer nog te genieten van je zwangerschap !!
Allereerst van harte gefeliciteerd met het wondertje in je buik! Alhoewel mijn situatie weer anders is dan die van jou hebben we wel 1 ding gemeen, ook ik sta er alleen voor. Ik weet hoe de paniek je soms kan grijpen... Ik heb me ook afgevraagd hoe dit allemaal goed moet komen máár er zijn zoveel vrouwen die het alleen prima doen en dat gaat ons ook gewoon lukken! Deze man klinkt niet echt als een ideale man, volgens mij kun je er niet echt op bouwen. Zorg ervoor dat je het ook zonder hem kunt doen en je zult zien dat het allemaal goed komt Succes en sterkte!
Kom op Kaat!!! Even een hart onder de riem. Zal vast ontzettend moeilijk zijn nu. En hartverscheurend. Hoop dat je hier heel veel steun vind. Van veel mensen zul je het advies krijgen van concentreer je nu op je kindje en op jezelf. Na regen komt zonneschijn. Ook al zit je in de bijstand kun je dit. IK hoop dat je het inzicht kunt krijgen dat een kind je wereld enorm kan verrijken en mooier kan maken. Heb je een beetje steun van mensen op je heen? Een dikke knuf en kop op!!
Ik wil je even een hart onder de riem steken! Je gaat het echt wel redden meid, je bent echt niet de enige die het helaas zonder partner en met weinig geld moet doen. Heel veel succes met jezelf en je wonder in je buik! Geniet van je kindje~!