19 weken sprong en nachtvoeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caatjeh, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Onze zoon is nu bijna 21 weken en heeft al een tijdje last van de 19 weken sprong. Onrustig slapen, niet meer doorslapen, snel in tranen, maar dat gaat weer weg als ik hem in mijn armen neem etc.
    Nu komt hij sinds twee weken ook weer voor een nachtvoeding. Op zich niet zo heel erg, daarvoor sliep hij trouwens door van 23.00 tot 07.00. Maar hierdoor kom ik op 6 flesvoedingen uit ipv 5. Hij is werkelijk uitgehongerd om 03.30 s' nachts. Speentje helpt niet, schreeuwt de boel bij elkaar. En valt meteen weer in slaap als hij een flesje heeft gehad. Waar ik een beetje bang voor ben dat dit straks een gewoonte gaat worden. Ik weet dat de 19 weken sprong enkele weken gaat duren, en vertrouw er maar op dat alles weer op zijn pootjes terecht komt. Iemand ervaring met extra nachtvoedingen met deze sprong en duurde dit ook enkele weken?

2. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    mijn dochter is nu ook 21 weken oud,en begon 3 weken geleden hier ook mee. ze sliep van 21.00 tot 08.00 en kwam ook in eens snachts weer voor een voeding.ze dronk heel slecht haar flesjes over dag,beetje hangerig en huilierig. heb haar gewoon een klein flesje van 100cc gedaan en na een goeie 2 weken is het gelukkig weer over. ze slaapt nu weer van 21.00 tot 08.00. dus het komt allemaal weer goed

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

je doet het hartstikke goed door even een extra voeding te geven, gaat vanzelf weer over, het kan ook een groeispurt zijn.

4. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, hier tot de laatste sprong kwam ze voor een nachtflesje, ook bij 1,5 jaar en het is nooit een gewenning geworden. Gewoon doen, werkt dus voor hem en voor jou ook het rustigst.....

5. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Dank voor jullie reakties. Dus ook herkenbaar voor jullie. Nou dan nog even de sprong uitzingen, en dan komt het vanzelf wel goed.

Deel Deze Pagina