Hallo Allemaal, Ik zit even met mijn handen in het haar dus moet het even van mij afschrijven en hoop tips te krijgen Mijn dochter is nu 8 1/2 maand en sinds 2 weken is het een drama! Mag het niet zeggen maar mijn zin om ooit een 2de kindje te krijgen is stukker minder geworden. Ze heeft last van verlatingsangst en is de gedurende de hele dag huilerig en wilt alleen maar mama ( is natuurlijk altijd fijn ) en slapen in haar eigen bedje zit er bijna ook niet meer in omdat ze het s'nachts flink op het krijsen zet! En echt niet zo beetje ook...... ik kan daar integendeel best veel hebben. Maar zodra ik haar neer legt of weg loopt dan is het feest! Ze kan zelfs niet een paar uur alleen met haar vader blijven.... ze blijft maar huilen. Moet zeggen dat ze in het begin al best slecht had. De eerste 8 weken gehuild, krampjes maar achteraf bleek dat haar nekwervel schreef zat aan de linker kant waardoor dat arme kind gewoon pijn had! Maar dankzij de therapie is dit gelukkig allemaal verholpen en ik heb daardoor wel een ander kind gekregen Dit heet tevens kiss-syndroom. Maar ritme hebben wij niet hoe graag ik dit ook wilt maar weet op dit moment gewoon niet wat ik moet doen. Door al dit gedoe ben ik zo moe maar slapen gaat gewoon haast niet. Ik hoop dat iemand tips heeft of ervaring. Alvast bedankt. Liefs Wonder
heel herkenbaar!!! hier ook brullen bij iedereen behalve bij mama. ze was bijna 8 maanden toen ze ermee begon. maar gelukkig word het sinds deze week minder. ze kan nu sinds deze week kruipen en vind dit heel erg interresant,dus gelukkig "vergeet"ze het nu een beetje. mijn vriend vond het vreselijk, zelfs bij hem huilde ze net zo lang door totdat ze bij mij op de arm kwam,en dan ook gelijk stil he en lachen. ggggrrrrrrrrrrr:x ik kan je helaas geen tips geven, wij hebben haar wel vaak laten huilen en niet gelijk haar zin gegeven, soms ging ze dan maar spelen omdat ze door kreeg dat het niet hielp. maar vaak werd ze zo overstuur dat ik haar op een duur toch echt maar moest pakken,anders werd ze helemaal hysterisch! en ik kon er zo slecht tegen dat het dan op je schoot dan weer helemaal goed is he. nou heel veel suc6, en hopen dat die kleine van jou niet te lang in deze fase blijft zitten, want je word er echt knetter gek van
heeft hier rond de 8 maanden ook een paar weken geduurd en was inderdaad een hele erge fase. heel herkenbaar wat je schrijft maar het is hier echt weer beter geworden NET toen ik dacht dat het nooit meer over zou gaan.
Heel herkenbaar, hier is dat al een week of 3 aan de gang. Maar ik heb het idee dat we over de piek heen zijn. Savonds naar bed brengen gaat de laatste 2 dagen weer zoals het hoort. Overdag wel veel huilen als ik even weg loop etc. Nog maar even doorbijten....
Oh bedankt voor jullie reactie, gelukkig dat zij/ik niet de enige zijn! Maar ben inderdaad erg benieuwd wanneer het over gaat! Snak zo erg naar ritme... en dat arme kind natuurlijk ook. Moet zeggen dat ze sinds vorige week wel haar eerste tandje heeft gekregen maar ja die poepluiers had ze al maanden! Had trouwens gegoogld en het schijnt inderdaad een 8 maanden sprong te heeten..... Liefs Wonder
Fay heeft het sinds een paar weken ook, vooral met naar bed brengen, ik leg haar neer, en zodra ik ook alleen maar denk aan weglopen begint ze al te huilen, of eigenlijk krijsen, en als ik haar oppak, lachen! Ik probeer het te negeren, ik ga naast haar bedje zitten en hou haar handje vast of wrijf over haar wang, dan valt ze wel in slaap, maar ik pak haar niet meer direct op, ik praat gewoon veel tegen haar en zodra ze rustig wordt, loop ik weg. Wel een nachtlampje aan en nog steeds een muziekmobiel. Hetzelfde in de box, zolang ze me ziet is het goed, als ik me omdraai begint ze weer , het is wel aandoenlijk hoor maar ook lastig. Op het kdv gaat ze ook ineens huilen als ik wegga, en dan is het moeilijk om weg te lopen, maar ja, het moet...