hij laat nu wel veel voeding staan, gisterenavond 120 ml dus hopleijk snel van die laatste fles af. Ik vind het altijd vredelijk dat ik nog iets moet 's avonds, dan zit je toch niet zo rustig en soms echt te wachten tot de laatste fles.
hier ook nog vaak op 5 voedingen hoor.. als ik 4 voedingen probeer zorgt hij er zelf wel voor dat hij die 5e fles nog krijgt
Gisterenavond ging het hier weer eens goed! Niet gehuild. Na de voeding rond 20.00 nog even 10 minuten bij papa in zijn armen gelegen met tutje; daarna slaperig in bed, even wurmen en daarna hebben we hem niet meer gehoord. Hopelijk vanavond weer hetzelfde!
Nu zit mn humpie er middenin hoor. Ze wil opeens weer 2 keer drinken s nachts. Overdag drinkt ze vreselijk onrustig. Ik word er een beetje wanhopig van. Maar als ik oei ik groei lees word ik weer wat gerustgesteld. Ze is nu 16 weken trouwens...
Dan zal t niet de 19 weken sprong zijn. Op Google vond ik n stukje over dat kindjes rond de 4maanden wel vaker ineens weer n periode slecht slapen. Maar bij n sprong moet je uitgaan van de uitgerekende datum.