19 weken sprong

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moeke31, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeke31

moeke31 Niet meer actief

hij laat nu wel veel voeding staan, gisterenavond 120 ml dus hopleijk snel van die laatste fles af. Ik vind het altijd vredelijk dat ik nog iets moet 's avonds, dan zit je toch niet zo rustig en soms echt te wachten tot de laatste fles.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hier ook nog vaak op 5 voedingen hoor.. als ik 4 voedingen probeer zorgt hij er zelf wel voor dat hij die 5e fles nog krijgt

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Gisterenavond ging het hier weer eens goed! Niet gehuild. Na de voeding rond 20.00 nog even 10 minuten bij papa in zijn armen gelegen met tutje; daarna slaperig in bed, even wurmen en daarna hebben we hem niet meer gehoord. Hopelijk vanavond weer hetzelfde!

4. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

3 mrt 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Nu zit mn humpie er middenin hoor.
    Ze wil opeens weer 2 keer drinken s nachts. Overdag drinkt ze vreselijk onrustig.
    Ik word er een beetje wanhopig van. Maar als ik oei ik groei lees word ik weer wat gerustgesteld.
    Ze is nu 16 weken trouwens...

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dan zal t niet de 19 weken sprong zijn. Op Google vond ik n stukje over dat kindjes rond de 4maanden wel vaker ineens weer n periode slecht slapen. Maar bij n sprong moet je uitgaan van de uitgerekende datum.

Deel Deze Pagina