Hoi hoi, Heeft iemand ervaring met bisolvon druppels??? Helpen ze goed? Mijn dochtertje hoest al een week dus ook al een week tussikind siroop gebruikt maar helaas werkt het niet. Het wordt alleen maar heviger en als ze na de fles gaat hoesten kom hij er bijna in zijn geheel weer uit. Heb de hap gebeld maar ze willen niet dat ik langs kom. Was gewoon verkoudheidje en ze heeft geen koorts. Dus nu ga ik morgen naar mijn eigen huisarts. Nu heb ik net bij de dienstapotheek bisolvon druppels gehaald Nu staat er op de verpakking 8 tot 16 druppels 3x per dag. Hoeveel zal ik haar dan per keer doen? Ze gebruikt al neusspray, Heb gister al met haar gestoomt in de badkamer en ze heeft een open gesneden ui naast haar bed.
Ik zou met de laagste dosering beginnen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik zelf in principe niets geef aan mijn dochtertje tegen het hoesten, ze hoest ook al een week (en is snipverkouden) maar ik hoor gewoon dat er nog allemaal slijm enzo in haar longen zit, als je het hoesten dan onderdrukt duurt het alleen maar langer voor het over is. De HA zei ook dat je beter niets tegen het hoesten kan geven als het niet echt nodig is.
Ik heb ook bisolvondruppels, en ik gebruik voor mijn dochtertje (18mnd) ook de laagste dosering vanaf 1jaar dan. Ik ga morgen met haar naar de ha omdat zij al weken last heeft van verkoudheid, dan is het hoesten over maar merk wel dat d'r longetjes nog vol zitten. Ik gebruik ook Nisykind Forte druppels van vsm voor de keel/neus/luchtwegen, ui onder het bed en stomen.
Mijn zoontje vind die bisolvon druppels echt heel vies, en ik het ze geproeft en ik geeft hem geen ongelijk. Ik geef mijn zoontje VSM druppel hoestdrank! Werkt prima. wat ook helpt is een eucalyptus badje inderdaad, daarna borst en ruggetje in smeren met luuf had je dat al gedaan? Of heb ik dr overheen gelezen ??? Bij mijn zoontje van 14 maanden helpt dat prima na een week is hij weer zo gezegd beter!
Ik geef ze aan mijn zoontje van bijna 2. Geef 12 druppels 3 keer per dag. Nu is hij gelukkig bijna van zijn hoesten af maar blijf het nog wel geven tot het echt over is. Ik vind het beter helpen dan de druppels van vsm en hoestdrank van (weet de naam niet meer) wit met rode en blauwe verpakking. Mijn zoontje vind het ook vies maar geef het door het drinken.
Voor ons zoontje ook gebruikt en ik vond het wel helpen. Wel inderdaad door de melk heen want het is echt vies!! Te zielig om zo toe te dienen.. Het kwam bij hem wel snel los (waardoor hij natuurlijk wel even meer ging hoesten)