Vanmiddag wilde ik Jasmijn even op haar buik in de box leggen. Blijkbaar had ze daar zelf weinig zin in, want ze rolde zo opeens op haar rug . Ik dacht eerst nog dat het per ongeluk ging, maar de 2e keer rolde ze weer op haar rug. En de 3e en 4e keer ook nog. Daarna was de koek op en begon ze wat te simmen. Gelukkig heb ik haar rol wel op film staan . Je snapt nu natuurlijk wel dat ik apetrots ben op mijn kleine meisje
mooi he! dan ben je echt zo trots op je kleintje! onze boef lag laatst op zijn rug in de box en wilde omdraaien op zijn buik, maar hij kwam net niet over dat draaipunt heen, ik dacht ach je moet nog ff op je buik oefenen dus laten we dat nu maar doen. ik leg hem neer en hoppa daar ging meneer weer naar zijn rug. ik dacht dat kan niet ik heb hem zeker scheef neergelegd, dus nog een keer goed op zijn buikje gelegd en ja hoppa weer draaien. nu doet hij het af en toe weer, niet altijd. maar het is geweldig om je kleintje dit soort dingen te zien doen! geniet er maar van! joyce
ja gaat zo snel en ook echt van de een op de andere dag! ik dacht die kleine gup van mijn vind zijn voetjes nooit en ineens zijn zijn voetjes zijn grootste vriendjes. hij vind ze geweldig! ook wil onze gup gaan staan, maar tja dat kan natuurlijk niet maar als hij op schoot zit wil hij alleen maar gaan staan . dus nu zetten we hem maar af en toe met zijn buik tegen de achterkant van de bank aan en zo hangt/staat hij een beetje en vindt hij het leuk. zo grappig om te zien dat ze ook al een eigen willetje hebben. lekker van genieten! joyce
Zo klein als ze zijn, hebben ze al hun eigen willetje. Jasmijn zet als ze de fles niet meer wil, als een echt meisje een gilletje op. Echt heel grappig. En tja dat staan, het is dat ze dat nog niet kan, anders was ze allang het huis doorgerent :-D
he dat is goed van Jesper! het voelt echt als een hele mijlpaal als ze zoiets doen! ikheb wel ik weet niet hoeveel fotoos gemaakt van de eerste keer een rammelaar pakken en de eerste keer zitten en dat soort dingen . maar je bent dan ook zo trots! waar ik ook niet genoeg van krijgen is hardop lachen, het wordt nu steeds meer een schaterlachje en dat is ook weer zo superleuk. dan heb ik echt de tranen in mijn ogen, van het lachen en van de trotsheid! liefs
Leuk is dat he als ze zo hardop gaan lachen. Helaas doet Jasmijn dat nog niet vaak, maar als ze zo hard giegelt, geniet ik er enorm van!
Ik vind dat ook super mooi als ze zo gaan lachen! helaas heeft Jesper dat nog maar 3 keer gedaan, maar wordt vast snel vaker.