Gister (4 dgn voor nod) met een vroege test zeer positief getest, ik ben zwanger!!! ! Ons eerst zwangerschap eindigde met een ma, en zeer lange nasleep. Tweede zwangerschap werd er weer een ma geconstateerd. ... uiteindelijk toch niet en via een mega rollercoaster in ons zoontje geboren. Word volgende maand 1 jaar! Deze maand zouden wij weer starten voor een evt. 2de.... leuk ,kunnen ze straks samen spelen en doen! Waar ik vorig jaar helemaaaaaal niet meer blij was met de zwangerschap, merk ik dat ik er nu toch wel iets van wil genieten. Alleen lukt me dat nog niet echt. Eerst deze week maar eens afwachten of ik noet alsnog ongesteld word... En anders pfff..... wachten op de eerste echo. Hekel aan alle onzekerheden! Ik zou zo graag willen genieten samen met mijn partner van deze zwangerschap .....
Gefeliciteerd! En de onzekerheid is echt slopend! Probeer deze van je af te zetten, en te denken dat jullie straks een babytje erbij mogen hebben en een lief broertje/zusje voor je zoontje.
Gefeliciteerd! Wat heerlijk zo in de eerste ronde! Hopelijk word je snel gerustgesteld en kun je dan echt genieten
Wauw gefeliciteerd! De eerste weken zijn absoluut niet leuk, maar hoop voor je dat je over een paar weken een mooie echo hebt! Probeer dan ook te genieten, de weken gaan nu veeel sneller.. Snap je spanning zeker. Voor onze dochter ook 2 miskramen gehad en nu ook de 1e ronde direct zwanger! Mijn gevoel was vanaf het begin goed, maar de spanning, angst en onzekerheid blijft! Ik duim Voor je!
Ik was ook pas gerust toen ik de 12 weken voorbij was en pas helemaal tevreden toen de misselijkheid verdween. Veel moed gewenst de komende weken ...
Bedankt voor jullie lieve woorden! Het gaat nu aardig goed hier qua gevoel! Het enig wat ik echt lastig vind is mijn werk... Werk 4 nachten in de pakketten. Zo'n 800/1000 pakketten per ochtend met gewicht tussen 1en 40/50kg. Ik maak me druk om alles! Anderzijds, zijn er zat vrouwen die fanatiek buikspieren trainen ood en ook zwanger zijn... haha Wat kun je het jezelf ook moeilijk maken he