hey meiden, Even een vraagje bij men vorige zwangerschap had ik met 27 weken veel harde buiken en te horen gekregen dat deze harde buiken ook echt iets deden, men baarmoederhals was al helemaal verweekt en veel te kort... natuurlijk gevolg: zh opname, weeënremmers, longrijpers, volledige platte bedrust... maar uiteindelijk is men meisje op 37weken geboren, gelukkig maar nu ben ik voor de tweede keer zwanger, hebben sommige dit ook meegemaakt de eerste zwangerschap en de tweede geen problemen gehad, of is de kans groot op herhaling? Ik maak me hier een beetje ongerust over omdat ik nu toch wel zwaar werk doe.. groetjes
Hallo meid, Hier precies hetzelfde verhaal,met 27 weken ookharde buiken En aan de weeenremmers en mijn zoontje was gelukkig met 38 weken Geboren.Dit was mijn 2de,met de 1ste nergens last van gehad.Nu ben Ik zwanger van nr 3 en ben ook bang dit weer mee te maken.Vooral Die ziekenhuis opnames,heb 2 kids die ik dan Moet missen. Ik had de huisarts gebeld en die zei dat ik toch naar De gyneacoloog moet en heb voor de 16de december een afspraak. Hoop dat deze zwangerschap we'll goed zal gaan. Hoop het ook voor jou meid,ben benieuwd naar andere Meiden die dit ook hebben meegmaakt. Groetjes
hey linaatje het is een spannende periode hé en zeker als je dat al eens hebt meegemaakt dat de zwangerschap niet perfect loopt, al die onzekerheid, spanning en ook wel verdriet ik hoop dat er mensen gaan reageren die dat ook hebben meegemaakt... Ik hoop dat deze zwangerschap goed mag gaan meid!! Ik wens je het beste