mooi buikjee ! Ja ben in iedergeval gerust gesteld .,, Maar toch zenuwachtig voor volgende week ! Vooral omdat me vader ook mee gaat naar de echo .. Maar hij gaat er vannuit dat alles goed is ! En zelf zie ik wel een buikje hoor maarja die kilo's zeggen blijkbaar niks
geen zorgen maken kan geen kwaad volgens mij! ik ben de eerste 4 maanden konstant afgevallen! ben nu bijna 27 weken zwanger en in totaal een kleine 3 kilo bijgekomen! maar mijn gyneacologe zei ook dat het vanafnu gaat gebeuren dat je sneller bijkomt!
Ik ben in week 14 en al 2 kilo aangekomen, maar ik ken ook iemand die is al meer dan 10 kilo afgevallen en zit in week 16. Is voor iedereen dus verschillend. Als je baby maar goed groeit toch?
De VK checkt elke x wel je baarmoeder hoor. Vaak voelen ze dan de hoogte en grootte. Dus als daar iets niet goed was, had je dat vast gehoord. Gewicht zegt nix, mijn VK doet gewicht alleen als de zwangere het zelf interessant vindt
De grootte van je baarmoeder zegt toch ook niet alles? De een heeft meer vruchtwater dan de ander? Het lijkt mij dat je alleen met een echo kan zien of de baby zelf 'op schema' ligt, of vergis ik mij? Groet, Jem