Ik zou ook rekenen op een lange zit, of eigenlijk, lig. Ik was van 10.45 tot 13.30 bezig met tussendoor lopen en keer wat eten. Wel eeneiig en ze lagen echt niet gunstig, zeg maar. Hier was het ook zo dat de één kindje a deed en de ander kindje b, maar ze bleven wel met zn 2en erbij.
Fijn hotsiflots dat je al richting dat termijn gaat, want wat een stress de eerste weken. Hier een guo dus pas vanaf 20 week voor het hartje, krijg hem pas donderdag want mijn gyn wou hem zelf doen en zat volgepland. Duurt hier 50 min. Maar heb ook al guo gehad met 13 en 16 week en er komt er nog 1 met 24 geloof ik. Tot nu toe alles prima
Ze hebben voor de 20 weken echo in het ziekenhuis 45 minuten ingepland. Zoiets was het bij mijn vorige zwangerschap ook (niet in het ziekenhuis ) Ik heb dinsdag de 20 weken echo ! Spannend 19+4 dan
Zeg dat wel!!! phoe!! maar gelukkig gaat het nu heel erg goed en vooral snel!! geen echo's meer nodig voor bevestiging, voel ze schoppen Veel succes bij de echo volgende week caat (en iedereen) spannend, gelukkig gaat alles nu prima!! en we gaan er gewoon vanuit dat het zo blijft! Ik ga rekening houden dat het een lange zit word, neem ik wel wat te eten mee anders krijg ik een hypo MOET om het uur eten anders ga ik trillen brr (komt door maagverkleining). Bedankt voor de reacties dames! <3
Ondanks dat het onrustige baby's, lees: lekker bewegelijk zijn, was ik met 2 uurtjes klaar. Het is me echt 100% meegevallen. Ze hebben alles goed kunnen zien én niet onbelangrijk, ze zien er goed uit. Hotsiflots succes met jouw GUO over anderhalve week