Zijn er meer die dit hebben gehad?? Onze 2e dochter voelde ik al rond 14 weken. Ben nu 16 weken maar heb dit kindje 'nog steeds' niet gevoeld. Niet bewust in ieder geval. Onze 2e dochter is na 32 weken overleden dus maak me misschien wel te druk. Maar goed t maakt me toch wel onzeker. Placenta ligt weer gewoon aan de achterkant en ben wel wat zwaarder dan toen maar dat gaat maar om een paar kilo.
Ja hier ook. Voelde hem pas na 22 weken goed. Als je je zorgen maakt gewoon bellen. Daar zijn ze voor.
Hier voelde ik mijn eerste rond 15-16 weken, mijn tweede rond 14-15 weken, dus dacht van mijn derde ook heel snel iets te voelen! Maar ik voelde ons ukje pas rond 17-18 weken! Heb mij ook wel weken ongerust gevoeld toen! Maar nu voel ik het dagelijks overduidelijk! Mijn buik is precies een speeltuin Vind ik wel leuk natuurlijk!
Hier hetzelfde. Vierde kindje en ik voel hem veel later dan 2e en 3e. Dat had ik echt niet verwacht. Een heel braaf kindje?
M voelde ik met 15 weken, T met 13 en S ook rond die tijd. Mijn moeder voelde mij al heel snel en mijn zusje pas heel laat. IK was heel druk en mn zusje heel rustig. ik was een slechte slaper en mn zusje een goede ...
snap dat je je zorgen maakt omdat je al wat hebt meegemaakt.. maar het kan wel dat je de kleine iets later voelt.. idd gewoon aankaarten bij de vk.. en anders kun je miss een doppler aanschaffen/lenen? zodat je af en toe het hartje kan horen kloppen.. succes!
Ik ben nu 19 weken zwanger van de derde en ik voel het kindje wel, maar het is een stuk rustiger en minder vaak dan bij mijn tweede kindje. Ook ik vind dat af en toe niet zo fijn en dan ga je twijfelen. Maar net zoals hierboven al gezegd word ik denk dat niet elk kindje even druk is. Vertrouw je het niet dan de vk bellen hoor!
Ik voelde de 4e later als alle andere! Waarschijnlijk is dat omdat de ruimte in je buik groter is waardoor het kindje heerlijk alle vrijheid heeft.
Dat dacht ik ook, maar sinds de 30 weken gepasseerd zijn ben ik nog nooit zo blauw geschopt! Ik iedere controle maar zeggen dat ik zo'n braaf en rustig kind heb...
de eerste voelde ik rond 19 weken, de tweede al bij 14 weken. de derde rond 17 weken en de vierde pas bij 22 weken!!! het duurde voor mijn gevoel eeuwig en ik werd er heel ongerust van. ik heb een angelsound aangeschaft om toch regelmatig naar het hartje te kunnen luisteren. overigens is het zeker géén rustiger kindje dan de andere drie
Ik voeler de derde ook later dan de tweede. Heb een voorliggende placenta dit keer. Komt Ws ook daardoor