Vroeg me af of ik de enige buikzinger ben haha.... Ik zing voornamelijk She van Elvis Costello Power of love van Frankie goes to hollywood Trijntje oosterhuis nu dat jij er bent En jullie?
de liedje die in me hoofd opkomt die zing ik ik zing het niet specifiek voor mijn baby maar na tijdje merk ik toch dat zij ook mee geniet en dan richt ik mezelf naar haar toe
Ik wrijf nu al elke avond over mijn buik en neurie dan zachtjes "slaap maar" van marco borsato. Voelde me best maf maar ben gelukkig niet de enige (al kan de mijne het zéker nog niet horen, hihi)
Ik zing helemaal geen liedjes. Ik praat soms wel tegen haar, als ik bijv. in de file sta vanuit mijn werk en ze schopt zeg ik vaak iets in de trant van:"Ja, wat duurt het allemaal weer lang hè..."
ehh ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit zing. zelfs zelden praat. wel voel en wrijf en heel soms zeg ik wat, maar zingen zeker niet... ik ben niet zo op de een of andere manier
Ik zing ook voor men kleine ukkie in men buik. Meestal slaap kindje slaap en andere kinderliedjes. Ik lees ook wel is voor uit kinderboekjes enzo (heeft mijn moeder er een heeeeeeele hoop van liggen uit mijn jeugd) en herbeleef dan ook mijn eigen jeugd weer een beetje hihi en die kleine die word er rustig van of laat merken dat ie het fijn vind. HEERLIJK vind ik het
Ik zing niet, maar net als mermaid praat ik wel wanneer ik 's ochtends de eerste trap voel zeg ik "goedemorgen, was je der ook weer" en dat soort dingen, gisteren aten we patat en traptie die ook als een gek, zei al, deze houd nu al van snacks! hahaha