dat is 5 cm heb me schoon ouders even gebeld die komen zo er aan om geld te geven dan gaan we met de bus naar het ziekenhuis spoedeisende hulp
bel een vk of naar de ehbo evt. voor een ambulance maar ga nu niet met de bus is er niemand die met je mee kan rijden buren, familie sterkte ga duimen op een goede afloop
familie hebben we geen contact meer mee en daar ben ik nu achter aan of de buren mee kunnen of iemand anders hou jullie op de hoogte en dankuwel voor uw steun
Jeetje, wat een gedoe zeg! Ben heel benieuwd..... HEt zal niet het zakje van het kindje zijn want die is met 19 weken inmiddels 22cm groot....mischien een van een tweeling geweest? Weet niet of dat zou kunnen. Iig heel veel sterkte.
wij dachten dat het eerder afgestorfen is omdat ze helemaal niets gevoelt heeft en ze nu ook niet meer bloed :S heel vaag maar de buurman komt om 23 uur thuis en dan kijken of hij ons kan brengen alleen sabrina is heel bang en wilt eigenlijk niet naar het ziekenhuis
Wat vervelend dat jevriendin zo bang is, maar ik denk dat jullie weinig keuze hebben. Als jullie buurman jullie niet kan brengen, zou ik een taxi bellen of wat dan ook, maar iig zosnel mogelijk even laten kijken of alles wel goed is.....vind nog dat je het lang volhoud...maar ik zou echt gaan. Ik neem aan dat jullie wel gewoon een 12 weken echo hebben gehad? Dan is het kleintje al een centimeter of 10 en lijkt me niet dat een kindje zoveel kan krimpen...maar goed ik ben geen gynacoloog. Anders bel je verloskundige die komen ook savonds langs, als ze eerst niet willen komen....gewoon eisen....soms is dat nodig. Nou heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed laat. Laat je nog even wat horen?
om half 4 vannacht zijn ze voor het laatst online geweest maar geen nw berichten gemaakt... ben erg benieuwd wat er is gebeurd vannacht...
Ik snap ook niet goed waarom mensen niet gelijk gaan bellen bij zoiets, maar eerst een forum gaan raadplegen. Zeker gezien de voorgeschiedenis. Ik verloor bij 16 weken een paar druppels bloed en binnen een uur zat ik compleet overstuur in het ziekenhuis. Gelukkig was alles goed, maar pfff...Ik zou niet eerst rustig een forum kunnen raadplegen. Ik hoop echt dat het goed afloopt voor deze mensen.
Tja als ze gisteren nog weg zijn geweest en daarna om half 4 snachts nog hebben ingelogd kan het zijn dat het positief is en er niets aan de hand bleek te zijn.... om 23 uur waren ze namelijk nog op forum te vinden volgens mij... dus was een vlug bezoek aan ZKH... althans ik hoop het voor ze..