19 weken zwanger en een beetje bloed

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maantje sabje, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maantje sabje

maantje sabje Actief lid

16 dec 2008
    108
    0
    0
    zeist
    via een foto op het internet

2. maantje sabje

maantje sabje Actief lid

16 dec 2008
    108
    0
    0
    zeist
    ja gisteren

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ga dan in hemelsnaam echt naar het ziekenhuis..... of bel die VK weer op...

4. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat je met dit advies op je kop kunt gaan staan onderhand.;)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Als je vrouw/vriendin geen vertrouwen in jullie vk heeft dan kun je gewoon naar een ander toegaan hoor. Lijkt me misschien wel verstandig. De vk is er juist om je gerust te stellen in situaties als deze.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    HE? Niet naar de VK gaan als je zwanger bent? Geen echo's gehad...? Sorry hoor, dit gaat er bij mij niet in! Hoe bang en onzeker je ook bent in een zwangerschap je moet ALTIJD onder controle staan! In jullie geval zou dat dus een gyn moeten zijn gezien jullie geschiedenis.

Vind je het heel erg als ik dit verhaal met een korreltje (misschien wel een kilo) zout neem? ;)

7. maantje sabje

maantje sabje Actief lid

16 dec 2008
    108
    0
    0
    zeist
    dan moet ik haar dwingen
    want ze wil niet
    en VK bellen kan niet daar liepen we niet onder zie ander berichtje van mij

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Echt naar een ZKH of VK hoor anders heeft vrouwlief een grote kans een flinke ontsteking in haar lichaam te krijgen aangezien ze nog niet schoon zal zijn van binnen en dus in hele vervelende situaties terecht kan komen met flinke koorts e.d. en god mag weten wat nog meer.....

zo nu houd ik er over op....

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Of het nu allemaal klopt of niet....daar laat ik me niet over uit. Een ding is zeker er ontstaat een hoop verwarring en onrust en met de adviezen die hier allemaal gegeven worden, wordt toch niks gedaan.

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    zag het vruchtje er echt uit als een beebje dan? Ik kan me niet voorstellen dat het er zomaar uit komt zonder weeen.. ik ken iemand die met 12 weken echt behoorlijk wee achtige gevoelens heeft gehad toen ze een miskraam kreeg..

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Dan dwing je haar in hemelsnaam!! KOM OP ZEG!!!
    Als ze echt een miskraam heeft, en er blijft weefsel achter... oh boy, dan zijn de gevolgen niet te overzien!!!!

12. maantje sabje

maantje sabje Actief lid

16 dec 2008
    108
    0
    0
    zeist
    wat bedoel je hier mee?

Vind je het heel erg als ik dit verhaal met een korreltje (misschien wel een kilo) zout neem?

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik wou me nergens mee bemoeien maar ik kan dit niet aanzien.

Als jullie zo met je eigen gezondheid en die van je ongeboren kind omgaat dan vraag ik me af hoe het met Sam gaat !???
    Ik vind het echt schandaling hoe jullie hiermee omgaan, ik las in een ander berichtje van je dat je bang was dat jullie kind uit huis geplaatst zou worden, waarom is dit ?? omdat jullie er niet voor kunnen zorgen??

En inderdaad, als er niks met de adviezen hier wordt gedaan start dan ook geen onderwerp en sluit deze svp !! ik vind dit echt niet kunnen !!!!!!

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    of dit waar is of niet ik heb zo mijn twijfels maar goed das mijn mening.....ik zou zeggen bel het ziekenhuis en ga langs want dit kan niet!!!

15. maantje sabje

maantje sabje Actief lid

16 dec 2008
    108
    0
    0
    zeist
    ja het vruchtje zag er echt uit als een beebje
    en ze heeft geen weeen gehad
    IK VERZIN DIT NIET
    voor de gene die dit denken

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Wat ik hiermee bedoel is, dat je niet echt geloofwaardig overkomt.
    Sorry, ik wil niemand kwetsen, maar zoals het verhaal nu geschetst word gaat mijn verbeelding te buiten.
    Dit kan gewoon echt niet!

Zoals ik net ook al had gepost: dwing je vriendin alsjeblieft om naar het ziekenhuis te gaan! Ze heeft hierin niks te willen!

17. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat er vraagtekens bij dit hele gebeuren word gezet geeft aan dat het allemaal nogal wat warrig overkomt.
    Misschien van het begin af aan weer even terug lezen en dan zul je ons een beetje begrijpen.

18. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Precies zo denk ik er ook over.
    Ik heb het gisteren allemaal gelezen en ik vind het echt onverantwoord hoe jullie hier over denken.Je moet gewoon echt NU naar een ziekenhuis gaan.Wie weet wat er allemaal in je lijf gebeurt dat wil je je kind toch niet aandoen.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben het met Minyaweth eens. Wat je vriendin wel of niet wil is nu even niet belangrijk. Indien ze echt een mk heeft gehad dan is het voor haar eigen gezondheid heel belangrijk om bij de vk/gyn langs te gaan. Desnoods dwing je haar dus.

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ga dat aub actie ondernemen dit kan toch niet....mijn man had me aan persoonlijk naar het ziekenhuis gebracht of ik nu wou of niet, het gaat wel om jullie kind kom op zeg

Deel Deze Pagina