Maar TS gewoon een vraag....waarom open je dit topic? Wil je je verhaal delen of wil je adviezen? Misschien moet je het in het eerste geval dan gewoon bij je verhaal laten en in het tweede geval misschien ook daadwerkelijk wat met de adviezen die je krijgt iets gaan doen. Zo voorkom je verwarring en twijfel.
dr is geen kindje meer en als haar lichaam schoon is bloed ze niet meer heb ik op een site gelezen maar kan vanavond wel een foto maken dan zien jullie dat ik niet lieg maar het ziet er niet smakelijk uit
Je kunt de tijd beter steken in je vriendin die een MK heeft gehad en die naar het ZKH moet ipv dreigen foto's te maken van zo'n uk! Wat heb je eraan om daar nu mee te komen op het forum als je eigenlijk diep in rouw moet zitten om het grote verlies! je moet zorgen voor je vrouw en actie ondernemen!
Maar hoe weet je zo zeker dat er geen kindje meer is? Er moet sowieso naar gekeken worden door een deskundige (kijken of ze helemaal schoon is, misschien een tweeling et.) Ze kan dit echt niet op eigen houtje uit gaan zitten hoor
Ze kan ook niet bloeden omdat haar lichaam niet op de juiste manier reageert en alles wat het kwijt moet dus niet los komt. Je weet pas zeker of ze schoon is als je een echo hebt laten maken. Neem ajb onze adviezen die nu al zo vaak herhaald zijn ter harte en neem haar mee naar een vk. Ze gaan alleen een echo maken, that's it.
tijd voor een slotje op dit topic denk ik! @manuel, ik heb zelf ook heel veel meegemaakt en vooral door fouten van vk en ziekenhuizen maar hebben jullie ook weleens gehoord van een particulier echo bureau? daar kan je een echo laten maken om te kijken of alles goed is. Als je vrouw nu 19 weken zwanger is dan moet haar buik gegroeid zijn etc. je kan niet zomaar een vruchtje van 8 weken verliezen hoor! dat gaat gepaard met veel pijn en heel veel bloed, niet met een plasje bloed. wil je zelf niet weten hoe het met je kindje is? koop dan desnoods een angel sound zodat je het hartje kan horen. als het wel zo is dat je vrouw een vruchtje van 8 weken is verloren dan ben ik bang dat er nog iets zit wat er uit moet wat er niet vanzlf uit komt wat wel een voor een levens bedrijgende situatie voor je vrouw kan worden en misschien dus ook wel voor jullie zoontje! snap je me? dus aub doe iets!
wordt echt tijd voor een slotje je zegt dat ze 20 weken zwanger is en het net dus heeft verloren hebben jullie wel een test gedaan en je moet toch altijd nar het zkh of vk o f dachten julie alleen de bevalling de doen? Krijg toch wel vraagtekens bij dit verhaal! Hoop dat je beseft dat je mensen hier ook verdriet mee doet......
Nogmaals, ze heeft niks te willen! Als ik jou was had ik haar al lang aan haar oren meegesleurd naar het ziekenhuis!!! Vertel haar dit maar eens even: als zij nu niet naar het ziekenhuis gaat, en er blijft weefsel achter van een vermeende miskraam, mag jij binnenkort haar begravenis gaan regelen! :x
mssn een idee om een vk thuis te laten komen?? ze doen ook huisbezoeken... en dan kan er eens even goed bekeken worden wat er nou eigenlijk aan de hand is, want dit kan gewoon echt niet! zorg voor haar!
Nou en!!! Jammer dan dat ze niet wil. Mijn man had me desnoods aan mijn haren meegesleept naar een deskundige. Als mijn gezondheid eventueel gevaar zou lopen zou ik op dat moment echt helemaal niets te willen hebben. Dus..HUP...wees een vent en til haar voor mijn part naar de vk als dat de enige oplossing is.
IK denk dat we er beter aan doen niet meer te reageren aangezien hier gewoon een spelletje gespeeld wordt... adviezen genoeg gegeven en ieder mens met enig verstand had allang bij VK of ZKH gezeten om voor je vriendin en uk te zorgen..... **God sta Sam bij**begin medelijden met die kleine te krijgen dat je ouders zo omgaan met zorg voor elkaar....
Manuel...gedraag je als en man....als ik dit was geweest had mijn man mij allang aan mijn haren meegetrokken naar het ziekenhuis om vervolgens een scheiding te regelen...Iemand die zo makkelijk met zijn of haar kinderen omgaat...het is toch ongelofelijk.\ Heb jij gestudeerd voor gynacoloog? Of verloskundige? NEE dan kun je ook niet al deze aannames maken. En nee ik geloof hier ook niks van....dit is gewoon TE GEK. en wordt hier heel boos van. Het gaat wel om je kindje he en als het waar is om het leven van je vriendin.....besef je dat goed!
wat denk je van een stolsel van 8 of misschien wel 20 weken wat er niet uit wil, of een 2e kindje! ik heb zelf een stolsel van 9 weken gehad wat er niet uit wilde, 0,0% bloed he!! als het niet door de uitgang past, of word geblokkeerd dan kan zij er aan dood gaan! maar heel eerlijk, mijn man had ik alle hoeken van de kamer laten zien als ik een mk had en hij een foto op een forum wil plaatsen en alleen maar internet afstruint. denk je echt dat je haar in een levensbedrijgende situatie kan redden? ik was door een zwangerschap in 5 seconden van de wereld wat jij denk jij dan te kunnen doen als leek! sorry maar je maakt me boos!
Manuel, als je het niet erg vind zet ik dit op slot. We kunnen je niet meer doen dan advies geven, dit wil je vriendin allemaal niet, dan houdt het op. Voordat het hier helemaal uit de hand loopt, zet ik hier een slotje op. Ga naar een arts, bel desnoods de huisarts dat hij moet komen.. Sterkte Groetjes Natasja