steken en rugpijn 29,3 weken zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door irisnaomi, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteren had ik opeens erge last van steken in mij linkerzij ) als je voor me staat rechts )
    deed best zeer en kon amper nog lopen na een poosje gaan liggen op bed en steeds als de kleine bewoog kreeg ik een beetje een weeeig gevoel onderin mijn rug ..
    Ook als ik op de zij ging liggen waar die steken waren deed erg zeer kon me ook amper om draaien ..
    gelukkig na een poosje wel wat kunnen slapen vanmorgen weer wakker en voelde de steken al aankomen in mijn zij ..
    ook net met ophalen van Iris ( mijn dochtertje ) van boven ze loopt wel zelf naar beneden lopen ... deed alles weer zeer steken en een zwaar gevoel van onderen wat zou dit nou kunnen zijn..
    Verder voel ik de kleine erg goed en als ze trapt in mijn zij (lies) doet dit ook erg zeer )

groetjes yvonne

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Ik denk dat het een band is die je voelt of dat er een zenuwtje of spiertje word afgekneld. Heel vervelend maar kan geen kwaad. Houd het in de gaten en probeer niet door te bikkelen met pijn maar neem dan even je rust!

Imke

3. dankje wel voor je antwoord gelukkig is het weer een heel; stuk minder geworden

Deel Deze Pagina