hallo allemaal. ik ben nu 19 weken zwanger en voel echt nog niets. Af en toe wel mijn darmen. Maar sommige zeggen dan dat kan je baby zijn, maar het zijn echt me darmen soms hoor ik ook gerommel. Zijn er nog meer mensen die niks voelen rond 19 weken? mijn placenta ligt gewoon achter.
bij me eerste en 2de voelde ik al met 15 en 14 weken beweging...en heel duidelijk! Nu bij deze zwangeschap twijfel ik ook heel erg....soms denk ik van jaaa dat is em...maar even late twijfel ik wee of het me darmen zijn,want het is niet zo duidelijk als de eerste 2 dat was echt een duidelijke plop (als een luchtbelletje dat kapot springt) en ik heb nu ook een achterliggende placenta....bij me oudste ook maar bij me 2de lag ie voor en voelde ik dus al met 14 weken beweging! als het me eerste was had ik zoiets oke dit is normaal....maar dit is me 3de zwangerschap(eigenlijk 6de)en de 2 oudsten voelde ik dus al eerder.....is dit eigenlijk wel normaal denk ik dan en zit alles wel goed??? haha tis ook allemaal zoooo spannend!!!
Is heel normaal hoor! Ik heb zelfs langer niets gevoeld of inderdaad getwijfeld of het de baby of mijn darmen zouden zijn.. Bij de 20w echo hoorde ik ook dat mijn placenta voor ligt, waardoor het sowieso langer kan duren dat je de baby voelt..
Bij de eerste voelde ik het ook pas rond de 20 weken. Daarvoor wel af en toe een idee, maar dat was nog wel te verwarren met mijn darmen. Met 20-21 weken voelde ik het opeens echt duidelijk. Vooral samen met de echo, toen zag ik dat die "wrijfjes" inderdaad de baby was. Wel een verschil met de 2. Dat voelde ik met 13 weken, omdat ik wist hoe het voelt. Maar deze is ook gewoon vlotter, want met 17 weken voelt het al heel duidelijk, zelfs aan de buitenkant..
ohh gelukkig. Goeie reacties allemaal pfff. Nou manadag gelukkig weer naar de vk dan kan ik het hartje weer horen en ben ik weer gerustgesteld! pff denk dat ik tot dat ze er is ongerust ben...
Ik voelde ook pas bij 22 weken voor het eerst wat. Zeker met een eerste weet je gewoon nog niet wat je moet voelen. Geniet er van!!