bijna 24 weken... en weer naar spoed gekunnen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LeennKen, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hellowkes!

Ik ben bijna 24 weken ver en ik moet WEER plat liggen :(
    deze middag rond 12uur kreeg ik weer last van harde buiken. Ik ben hiermee al naar de huisarts geweest en hij zei dat ik volgende keer best het ziekenhuis verwittigde (ik heb een trombofilie stoornis en hij wou niets riskeren). Rond 13uur heb ik naar de gyna gebeld en die zei: kom maar direct naar het MOEDERHUIS!

Ik natuurlijk in volle paniek.. blijkbaar niet onterecht... ik wist het moederhuis niet zijn dus ben maar naar spoed gegaan (het niet echt zin om heel dat ziekenhuis af te zoeken). De hartslag van ons babytje was oke, +/-145 (schoon tussen de 120 en 160) maar ik had inderdaad weeën. Na een uurtje ongeveer was het over en wouden ze nog wat extra testen doen... Het kon zijn dat de pijn (ik had ongelofelijk veel rugpijn en buikpijn) van mijn nieren kwam. Morgen krijg ik de uitslag...

& nu .. platliggen.. weeral! Bijna elke maand is er wel iets... dan heb ik teveel last van men rug en moet ik 2 dagen platliggen.. dan een druppeltje bloed verloren en moet ik een weekje platliggen.. nu dit weer :'( :'(

Iemand nog zo een lastige zwangerschap?

2. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Ik wens je heel veel sterkte!!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja ik... zie mijn topic. ... ben 24 weken en lig in het zh. Let op jezelf ajb want als je kleine te vroeg komt zonder voorbereiding voor de longen is het niet best! Ik zou opgenomen willen worden als ik in jouw situatie zat. Gewoon tot je zeker weten alles rustig hebt in je buik.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38