Hallo allemaal, ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger en ik voel gewoon nog helemaal niks aan me buik....Boven je schaambot moet je toch een hard iets voelen, dat had ik bij mijn laatste zwangerschap wel rond deze tijd... Ik heb het nu ook af en toe maar de meeste tijd voel ik niks. Soms komt het even naar boven ofzo en dan voel ik het wel, maar kan ook zo weer weg zijn. Is dit wel goed?? Ik maak me echt deze zwangerschap zo ongeloofelijk druk, eerst over of het zwanger worden wel lukt en nu weer of het wel goed gaat... Vind dit zo vervelend van mezelf....kan wel janken en bijna niet genieten!!
Elke zwangerschap loopt anders. Heb je al afspraak met de vk? Misschien kun je die om geruststelling vragen? Boven mijn schaambot voel ik ook niets hards hoor, al heb ik wel volop symptomen. Maar dat zegt natuurlijk ook niet alles. Sterkte meid, probeer die onzekerheid los te laten.
wat ik geleerd heb in mijn studie en van mijn verloskundige toen hoorde is dat je rond de 12 weken de baarmoeder boven de schaambot uit hoort te komen.. dus geeft het nog even tijd! maar wat ook wat gezegt elke vrouw en elke zwangerschap is anders dus probeer zo min mogelijk te stressen... makkelijk gezegd dan gedaan mee eens want ik heb ook wat slapeloze nachten gehad in het begin hoor dikke knuffel
pas na 12 weken komt je baarmoeder boven je schaambot uit ( gemiddeld dan he) er is dus echt niets aan de hand. tot die tijd zit je kleintje veilig beschermd en kan er niets mee gebeuren.
Bedankt voor je reactie!! Ik zie dat we ongeveer even ver zijn , leuk!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb woensdagavond mijn eerste afspraak, ik ga het dan gelijk vragen. Dus jij voelt ook niets?? Ik moet die onzekerheid idd echt los zien te laten want ik maak mezelf zo druk, dat is ook niet goed.
Bedankt voor je reactie, het stelt me nu gelukkig wel gerust dat het rond de 12 weken pas komt Ik was er echt van overtuigd dat je het al heel vroeg moest kunnen voelen, vlak boven je schaambot. Gelukkig stellen jullie me wat meer gerust. En wat je zegt is ook waar, elke zwangerschap is anders. Slapeloze nachten kun je hier zeker van krijgen haha!! Maar ik zie dat het bij jou ook allemaal goed is gegaan de eerste 3 maanden en dat je al 23 weken bent!!
Bedankt voor je reactie!! Gelukkig maar. Fijn dat ik zo snel een beetje gerustgesteld kan worden, bedankt dames!!
Ik voel ook niets geen zorgen. Ik denk maar zo: zolang er geen grote hoeveelheden bloed uit mij stromen zal het wel goed zijn.
pas rond 11 weken was dat pas bij mijn zou je niet zo druk maken heb je al afspraak gemaakt met de vk?