jaja lekker vroeg maar t groeit vanzelf ookal zijn t je darmen maakt jou t uit lekker trots zijn op je buikje!!!dit is de mijne van vandaag 8 weken zwanger!!!
Nou laten we inderdaad eens gek doen! Ik ben er nog vroeger bij... Heb gistere met 5wk3d mijn eerste buikfoto gemaakt. Nog niet zo heel veel op te zien maar wilde er toch al een gemaakt hebben. Is leuk met het vergelijken over een paar weekjes
Meiden maakt niet uit hoe vroeg het is , ik maakte ze ook al heel vroeg hahah, het is al mooi om te zien straks hoe het allemaal begonnen is!! Gefeliciteerd!
Angiebaby, haha Jij ook al een mooi buikje! Elif, Bij mijn dochtertje maakte ik ook de eerste buikfoto rond 6 weken, vond het zo mooi om het te zien. Ook het verschil..Geweldig!
ik heb mijn eerste buikfoto al met 4,4 weken gemaakt omdat ik zelf al echt een verschil zie met mijn normale (platte) buikje! Ze staan in mijn album
Lekker van genieten hoor, toen ik bevallen was miste ik mijn buik echt! Ik was al snel weer zwanger dus kan nu weer genieten van mijn buik Groot gelijk allemaal en heel erg gefeliciteerd!!!
Belliebel NEEJ 7weekjes jeetje je lijkt wel veel langer zwanger joh!! alle mensen verschillen gelukkig he!! haha ik heb bijna niks Wat moet ik doen mijn camera is kapot en wil ook mijn juli 2010 buikje zien!! * snik* (nieuwe kopen) ga nu even opruimen en de bold kijken!! liefs
Ik kan helaas geen foto op internet zetten... Maar mijn buik ziet eruit als die van jullie, alleen dan wat minder mooi (strak). In ieder geval zie ik er veel zwangerder uit dan ik ben en dat terwijl ik een paar kilo af ben gevallen sinds het begin van de zwangerschap. Leuk hoor, foto's. Lekker vergelijken!
Hoi meiden, hartstikke leuk zo'n juli 2011 buikfoto topic, blijf jullie in de gaten houden hoor en als er wat bij me te zien is (nu 5 weken zwanger) dan kom ik hem zeker even showen! Liefs, Senso
Pfff wat leuk jullie hebben echt al een buikje. Ik ben nu 7 weken en 2 dagen zwanger, maar echt nog helemaal niks te zien hoor.
Hier is het m'n 2e kindje. Merk zelf wel dat het uitzetten van de buik nu sneller gaat als bij Dinand vorigjaar!