ik ben nu ruim 29 weken en ik voel al een aantal dagen(en nu steeds beter) een hard bolletje boven mijn navel, als ik er een beetje op duw dan krijg ik beweging en schopjes haha, heel leuk. het voelt echt hard. is dit nou het hoofdje of het kontje? als het het hoofdje is, ligt de beeb nog steeds in een stuit. ben benieuwd. ik voel wel beweging onder maar ook boven dus ik twijfel.
voor de billetjes is het best hard maar t zou kunnen hoor.. als ik een beetje op het bolletje druk gaat hij hard bewegen haha en dan voel ik hem zo verschuiven
Bij mij was/is dit duidelijk het kontje. Als ik erop duw draait ze haar kontje in mn hand of probeert ze weg te draaien, maar nu begint het krap te worden
Ik voel zijn kontje daar want als ik druk voel ik in mijn zij schoppen altijd dezelfde zij trouns haha
Haha, leuk he! Ik voel bij mijn navel altijd zn hoofdje! Maar het kunnen nu ook zn billetjes zijn omdat hij nog kan draaien....
Hier ook 29 weken zwanger en een hard bolletje boven in de buik, soms zit het rechts boven en dan weer in het midden en het voelt keihard. De voeten voel ik in mijn linker zij. Ik weet echt niet of het een hoofdje op toch billetjes zijn.... Hij/zij begint wel fanatiek te schoppen als ik er op druk. Soms zou ik echt even binnen willen kijken! Ben zo nieuwsgierig..
Bij mij is dat harde bolletje de billetjes. Die verschuiven wel een beetje. Voetjes liggen altijd rechts tegen de ribben aan. joepie!! Koppie ligt ook al een tijdje naar beneden.