misschien een domme vraag hoor... maar kan vrijen het in het eerste trimester kwaad? ik ben vrijgezel, maar heb 1 vriend met wie ik graag vrij. hij is nogal fors, dus ben eigenlijk bang dat het niet goed is, of dat het misschien pijn zal doen...
Kan geen kwaad hoor, maar als je je er niet zeker bij voelt gewoon een paar weekjes "droog staan" . Of het pijn doet, tja ik merk geen verschil, bij mij speelt het verschil alleen tussen de oren. Wij doen het dus gewoon allemaal op een lager tempo als voorheen.
Nee het kan geen kwaad. Wel heb ik gehoord dat het zaad van de man een bevalling kan opwekken en dat sommige na het vrijen een miskraam hebben gekregen. Als wij vrijen dan zorgen we er in ieder geval voor dat hij niet in me klaar komt (om het maar even grof te zeggen). We vrijen wel veeeel minder dan voorheen omdat het toch wel eng is..
hoihoi nee hoor vrijen kan geen kwaad alleen kan je wel soms (is niet bij iedereen)wat bloedverlies hebben dit doordat alles goed doorbloed is en er weleens wat geraakt kan worden. @missym als je op het einde loopt van je zwangerschap kan vrijen idd de bevalling opwekken maar dat je er een miskraam van krijgt dat heb ik nog niet gehoord een miskraam ontstaat meestal omdat er iets niet goed is met het kindje en volgens mij niet door vrijen. groetjes
Nee,idd,een miskraam krijgen in de eerste 3 maanden door het vrijen: Heb ik ook nooit van gehoord... Wel kan het zo zijn dat de gyn of verloskundige het afraad als er een rede voor is,of als de vrouw diverse miskramen achter elkaar heeft gehad, maar dan alleen uit voorzorg.. (en een eventuele rede) Wel kun je wat bloed verliezen in de eerste maanden,maar dat komt dan door een geknapt vatje omdat de baarmoedermond goed doorbloed is! Ik heb in de eerste weken van mijn zwangerschap heerlijk gevreeen,en ons wonderfrummeltje is nu 13 weken oud... Heel veel vrijplezier,en je weet zelf wel tot hoever je wilt en kunt gaan! Groetjes,Alida
Kan helemaal geen kwaad... en als je buik pijn begint te doen (harde buiken) is een ander standje wat prettiger. Gewoon vrijen!
Het is niet het zaad dat de bevalling op gang brengt hoor. Het is het klaarkomen van de vrouw. Daardoor trekt de baarmoeder samen en dat kan de bevalling opwekken. Maar vooral rond de laatste weken. Het kan juist ook weeënpijn verlichten, dus... Een miskraam kun je i.i.g niet van het zaad of het vrijen an sich krijgen. Belangrijk is dat het goed voelt en dat je geen pijn hebt. Ander standje kan dan uitkomst bieden. Vrijen maar!
Ik denk ineens aan een scene in GTST. Toen had Charlie ter illustratie een vis gekocht. Die zat nog in een zakje.Zegt ze tegen Nick: Wil jij 'm even op z'n schouder tikken? Dat kan dus niet. Het kindje is de vis, die kan je echt geen kwaad doen. Linda
Het ligt mss aan mij maar is dit niet net zoals veel meisjes denken dat je zo niet zwanger kunt raken? voor het zingen de kerk uit? Heb dit van het internet afgehaald: BELANGRIJK: vrijen kan de bevalling alleen laten beginnen wanneer je baby toch al op het punt staat om geboren te worden. Je hoeft dus niet bang te zijn dat een vrijpartij eerder in de zwangerschap tot gevolg heeft dat je kindje te vroeg wordt geboren. Zijn de vliezen al gebroken, dan is vrijen geen goed idee. Er is dan immers een open verbinding naar je baby.